Gå til innhold

Noen som gruer seg veldig til fødselen like mye som meg her?!!


mchanel

Anbefalte innlegg

Gruer meg bare mer og mer for hver dag som går jeg.. har termin 18 april. Er det kanskje noen som har noen fine fødselsopplevelser å dele med meg her? Hadde vært fint med litt positiv oppløftning nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Jeg fryktet at det var verre enn det var.. hadde en veldig fin opplevelse, var jo vondt, men ikke så vondt som jeg hadde trodd. er en smerte du takler veldig fint. så er ikke noe å grue seg til er en veldig fin opplevelse. må tenke på at kroppen din er faktisk bygd for å klare en fødsel, så det er bare å hoppe i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurt å prøve å finne en måte å ikke grue seg på. De smertene man gruer seg til gjør mye vondere enn de man ikke gruer seg til, rett og slett fordi man spenner seg!

 

Jeg er førstegangs selv, men har prøvd å tenke gjennom det og jeg gleder meg bare masse til å bli ferdig med graviditet og over i en ny fase (har et drittalt svangerskap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia ;)

æ har sjøl termin den 18 april. :D Må innrømme at æ både gleda og grua mæ.. grua mæ til at utstyr på sykhuset å slik ting da.. men gleda mæ sååå sintsykt til guttongen min <3

 

dt begynner jo å blir skikkeli slitsom og tung nå :/ så blir godt når fødsel nærma seg.. Har du lest på andres sine fødsels historia da? æ prøve å lese forskjellige fødsels his, hver dag. Både skremmendes og fantastiske historia. :)

 

ønske dæ sååå masse lykke til med fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det bare mer og mer jævlig etterhvert som fødselen nærmer seg...Samboeren mener at det gikk så fint forrige gang, men det er da for pokker ikke han som lå der med smerter!!!!! :S

 

Klarer ikke dy meg fra å se på serien "Sykehuset" på tv 3 heller, og der er det jo fødsler hele tiden, og jeg hylgriner for hver eneste en...

 

Jeg skal være glad når dette er over for denne gangen og jeg har verdens nydeligste nurk i armene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 18. april og jeg bare gleder meg! OG jeg har født før!! :-) Syns jeg hadde en fantastisk fødsel forrige gang, og gleder meg til å oppleve alt det igjen. Jeg gruet meg selvfølgelig før første fødsel jeg også, men syns det gikk over all forventning. En helt vanvittig følelse når du kjenner babyen din gli ut av deg for så å bli lagt på brystet ditt. :-) Fantastisk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...