Gå til innhold

hehe prøvde ringtesten..just for fun..:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok ringen i en sytråd,og holdt den over venstre håndledd. Den skal vise hvor mange barn man får og hvilket kjønn det blir.. hehe

Dette ble resultatet før den faktisk bare stoppet av seg selv:

Sirkel

Pendel

Sirkel

Pendel

Pendel

Dvs altså si at sirkel betyr gutt det da, siden førstefødte er gutt?

og at jeg nå får jente denne gangen? :) hehe blir artig å se :P 5 barn gitt..husker jeg ble spådd 5 barn totalt en gang inne på spå/horoskop;) hehe

Noen andre som har prøvd dette?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd det med pendel. Den viste at jeg får jente:) Hadde vært morro, for jeg har to gutter. Hvis det blir jente kommer hun til å BO i kjoler!! hehe.

Men du burde prøve å la noen andre gjøre det på deg, også med et hårstrå fra deg selv, og din ring. Viljen kan nemlig påvirke resultatet hvis du gjør det selv;)

Skrevet

hehe håper på ei lita jente;) frykter at jeg kommer til å bruke en del penger på flotte kjoler ja.... tihi..

Jeg skal få samboer til å gjøre det når han kommer hjem i kveld;) hehe blir spennende.. jeg er overbevist hvis resultatet blir det samme..hihi;)

noe må man da ha å gjøre i ventetiden... hehe;):D

Skrevet

Ja ikke sant? Hehe.

Vi får håpe det blir som vi ønsker da;)

Selv om alt er velkomment for min del. Men jeg syns jeg har lov til å ønske meg ei jente når jeg har to gutter...

Skrevet

Ja ikke sant?

vi har lov til å ønske oss da. Jeg har tillatt meg det nå siden jeg har to gutter fra før. Men alt er jo selvfølgelig velkomment;)

Skrevet

Å jøss... der skjedde det noe rart. Det ble "brutt" da jeg skulle legge inn det første innlegget, så jeg kom tilbake til der jeg skulle skrive.... vel vel...

Skrevet

Jeg har både hørt og lest at hvis den går i ring så er det jente, og går den fram og tilbake så er det gutt. Og at man i tillegg skal regne med tidligere aborter/SA...

Jeg fikk opp jente, gutt, jente, gutt. Samboer også. Og når jeg var gravid så ble jeg spådd av mange at det var en jente, men hvem vet..Endte jo i SA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...