Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere på å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn fra før altså... Tok det lang tid fra dere hadde bestemt dere til dere fkatisk var gravide? Bare lurer..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :-)

Imitt forrige svangerskap ble jeg faktisk gravid mens jeg gikk på p-piller (jasmin). Hadde riktinok tatt et par av pillene til ulike tidspunkter, men holdt meg innenfor "slingringsmonnet".

Derfor er det jo ganske "plagsomt" nå, å tro at jeg er så voldsomt fruktbar, slik at jeg forventer nesten å bli gravid på første forsøk. Men jeg har tatt flere tester denne måneden og det er negetivt foreløpig. Har ingen symptomer overhodet på hverken graviditet eller mensen. Så dette er jo så frustrerende.Aner ingenting om hvor jeg er i syklusen fordi jeg tok ut hormonspiralen min 30 jan. ((fikk mensen 2 februar, etter uttalet, og siden har jeg ikke sett snurten av hverken el, mensen eller noen spire:-) Får smøre seg med tålmodighet.

Lykke til:-)

Skrevet

satt på første forsøk de første 3 gangene.Nå har vi prøvd siden nov,uten hell.....men en blir jo ikke yngre med årene heller da:)10 år siden nr.1 blei født.Håper det klaffer snart for oss alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...