Beibi82 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Var hos JM og fikk igangsettingsakupungtur i går og i dag, og det viste seg å bli effektivt! =D I går kveld gikk litt av slimproppen, og 3 timer senere begynte det å komme svake modningsrier/sterke kynnere regelmessig. Har sovet godt i natt, og i dag tidlig startet de igjen. Resten av slimproppen gikk rett før jeg dro til JM.. ingen tvil om at det var dét nei. JM fant en avflatet livmorhals og 1cm åpning..!!! Så jeg håper disse modningsriene mine vil ta seg opp snart. Flere i samme båt?
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Kan vel si jeg er det ja.. Hadde en halv cm åpning når jeg var på jm-kontroll 15 feb.. Nå er jeg 11 dager på overtid, men han vil ikke ut.. Kommer forhåpentligvis snart da.. =) Hatt masse kynnere/modningsrier hele tiden.. Men skal tydeligvis ta sin tid.. Håper det går fortere for deg.. Ikke alle som er så treige som lillegutten min=)
Tasso Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Eg har 3 cm åpning. Har ikkje tatt noke igangsettingsbehandling. Va på haukeland pga rier, men dei ebba ut. Men då sa jordmor at eg hadde 3 cm åpning. Og ho trudde eg ville føda innen ei veka. Om 3 daga e da gått 1 veka. Så sitte her og håpe... E 13 daga til terming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå