Gå til innhold

Termin 10. nov :) Jippi :)


mollimams

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeppers! Eller, jeg får to forskjellige datoer. 10.nov her og 9.nov på babyverden. Vet ikke hvilken jeg skal velge jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat det samme, 9. nov på babyverden og 10. nov her. Første dag av siste mens 1. feb.

Da får vi se hvem som måtte bli først ;)

Er det ditt første?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag av siste mens er 1.feb. her også. Mitt første ja. Hadde xu i desember, ble gravid på første forsøk etter det. Er så glad så glad:-) Lykke til, vi snakkes her framover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 9. eller 15. november. Må gå ifra når jeg tror det ble unnfange og ikek fra siste mens. Helt sprøtt, men mista mitt forrige og var på sykehuset 13.februar for utskraping. Nå, 3 uker etter er jeg gravid igjen. I følge testen. Følte meg gravid igjen , så jeg tok en test. Den var positiv. Men vet ikke helt om dette går. Tar en ny test om noen uker. Noen som har opplevd dette før??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer :) Så fint att det skjedde så fort igjen! Håper virkelig at det går bra med oss, knappe 5 uker, ...laaang vente tid men.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestilt legetime, men jeg skal på ultralyd den 18.april (fra forrige gang). Har ikke rukekt og avbestille UL timen engang. Venter en uke til, så tar jeg en ny test. Håper den fortsatt er positiv(redd det bare er hormoner som sitter igjen i kroppen fra forrige gang). Samboeren min har også en sønn med Downs så jeg får ekstra oppfølging. Håper alt er greit. Har dere prøvd lenge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tett oppfølging hos lege fra dagen jeg testet positivt pga xu i desember. Skal på ultralyd på fredag for å se at det sitter i livmoren og ikke egglederen igjen. Men, da jeg var gravid før jul fikk jeg første legetime i uke 12. Har hørt det er vanlig med første ktr. uke 8-12 en gang. Like greit å bare bestille med en gang jenter, så er det gjort.

 

Vi har prøvd siden august. Ble gravid i oktober, xu i desember:-(. Ble nå gravid igjen på første forsøk:-) Jippi!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra.

Jeg ble gravid i desember, men hadde MA i midten av februar. Jeg og samboeren ble enige om å vente litt og jeg trodde ikke jeg kunne bli gravid igjen så fort heller. Nå viser det seg at jeg er gravid igjen. Og det vises på test. I følge terminkalkulatorer skal jeg være 4 uker på vei(som er fysisk umulig), og fosteret skal da være to uker gammelt. Hadde utskrapning for 3 uker siden, så 4 uker på vei er litt merkelig. Håper dette stemmer for jeg har skikkelig lyst på en liten en :) Gleda meg sånn forrige gang. Håper det går greit denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss alle! 4 uker på vei kan stemme, da er det 2 uker siden unnfangelsen. Det plusses på to uker som skal være fra første dag i siste mens til eggløsning sånn ca. Så det høres riktig ut! Men da ble du jammen gravid fort ja! En annen mulighet er at det henger igjen hcg-hormoner i kroppen din etter forrige graviditet, som gir positiv test nå. Jeg ville gått til legen og tatt blodprøver var jeg deg. Da kan de måle hcg-nivået og evt. stigning av dette. Håper selvfølgelig du er gravid på ny. Lykke til!! Fortell hvordan det går:-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er redd for at det bra er hcg-hormoner som sitter igjen ja. Vært inne på tanken, men jeg håper på det beste. Har lest at hormonene bare sitter i i ca en uke, eller til en slutter å blø. Men man vet jo aldri. så kryss fingrene for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...