Gå til innhold

Blir sparkene svakere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sparkene svakere utover svangerskapet?

Har hektiske dager på jobb, og når jeg da setter meg ned og tenker etter, lurer jeg på om jeg har kjent noe i dag. Når vi sitter i møter osv, tenker jeg mye over det siden jeg da er rolig. KJenner små bevegelser, og det samme på kvelden. Kjenner at babyen beveger seg, og presser magen ut her og der.

Men er det slik at sparkene blir svakere og mer glidende mot slutten? Er i uke 33+3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her.. ingen spark men bare bevegelser er i uke 32

Skrevet

hmm min sparker og bokser, men det er mest skifte stillinger. Er i uke 32, men tror det er veldig indeviduelt med tanke på størrelse på baby og livmor.

Tror ikke man skal bekymre seg så lenge man kjenner daglige bevegelser :)

Skrevet

Hei :-)

Er i uke 31, og kjenner også mest dytting og pressing utover slik at magen buler her og der. Men så fort jeg feks snur meg på siden, så kjenner jeg spark. Kanskje et tips..?

Skrevet

HI her. Ja, er slik det kjennes ut. Er ikke spesielt bekymret. Har hatt et fullstendig problemfritt svangerskap, og føler fremdeles at alt er bra, bare at man noen dager tenker etter. Det begynner vel å bli trangt der inne..

Skrevet

etterhvert så går de tydelig sparkene over til mer "runde" og store bevegelser. er i uke 39 å nå ser jeg bare at magen beveger seg sakte og mykt i forhold til før da det va kjappe og tydelig spark.

bevegelsene kommer heller ikke så ofte som før så du har ingenting å bekymre deg for:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...