Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har nå bestilt denne vognen. Syntes den virker veldig praktisk for våre behov. Likte sportsdelen veldig godt virket romslig og lun. Noen som har erfaringer med denne vognen? Noe som er negativt?
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 hei jeg har denne vogna=) er super fornøyd med den, har hatt den i et år nå. har igrunnen ikke noe negativt å si om den faktisk=) synes den er helt perfekt=) itillegg flott å se på=)
-sga- Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har brukt vognen i snart 20 mnd og er super fornøyd. Dypvogna er stor og romslig og sportsvogna holder så lenge junior trenger vogn. Det eneste negative jeg har å si om vogna er at det kan være litt tungvindt å komme til med store ting i kurven, når sportsvogna er i liggestilling. Men jeg har aldri oppfattet dette som et problem ;o) Jeg har gått mye på brostein med hjulet på sving. Anbefaler å sette fast hjulet på veldige ulente underlag. Har fått litt "slark" i hjulet. Men dette er et generellt problem på alle vogner med beveglige hjul. Har forøvrig 3 venner som har gått fra Quinny til tfk og 2 fra bebe comfort. Alle er kjempe fornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå