M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er 5 dpo, og fikk 10 gravi tester i posten i dag........ Da skjønner dere sikkert hvor dette bærer???????? Jepp jeg testet:-D Hahahahaha Den ble selvsagt ikke positiv, men så er jo det umulig også da:-D Så nå har jeg bevist hvor tullete jeg er og at jeg brenner MANGEEEE penger på tester;-)
Lillemy29 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Er akkurat på samme måte. brukt masse penger på testing altfor tidlig denne mnd. Og nå kjenner jeg den vanlige ømheten i brystene før mensen kommer, så de pengene og de testene kunne jg sikkert spart til neste og evt flere perioder fremover. Blir helt tullerusk av dette prøveperiode greiene. Trodde virkelig jeg skulle være mer "lugn".
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Ha ha:-D Ja det er umulig for meg å være "lugn" :-) Får bare krysse fingrene for at all denne testingen bringer et jubelrop veldig snart!!!!!!!!!!! Lykke til!!!!!!!!!!!!
Lillemy29 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 takk og lyke til til deg også:-) Får håpe vi har fått "valuta "for pengene som er brukt på tester ganske snart da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå