Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..på rikshospitalet.

Hvilken mail adresse sendte dere den til, og hvor lang tid gikk det før dere fikk svar? Er over to uker siden jeg søkte og har fortsatt ikke hørt noe. Litt redd jeg sendte til feil adresse.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg fikk svar etter ca 2 uker, så du får sikkert svar snart :)

Så lenge det står Rikshospitalet på konvolutten burde den komme fram til riktig avdeling..

Du kan jo ringe å høre hvis det drøyer over 3 uker.

Skrevet

Jeg søkte på email..

Skrevet

jepp, foden@rikshosp.....

jeg fikk en bekreftende email etter 3 dager, og brev i posten etter ca 7 dager.

men har fødeplass på spesiellt grunnlag,så er ikke sikkert det er normalen. du kan jo bare ringe å høre da?

krysser fingrene for deg

Skrevet

Hmm.. Da har jeg sendt til riktig adresse hvertfall. Er vel ikke så mye mer jeg kan ha gjort feil da? :)

Har ikke fått noe bekreftende mail, men er det flere som har fått det? Synes det var litt rart at jeg ikke fikk sånn "Vi har mottat din søknad og bla bla.."-mail.

Skrevet

Hva er grunnen til at dere søker Rikshospitalet? Er det fordi det er spesielle omstendigheter under fødsel da eller? Eller går det bare under fritt sykehusvalg?

Jeg har ei venninne som skal føde snart, og hun også hadde sendt inn masse papirer om fødsel og sånnt. Jeg har født to ganger før, og har aldri søkt om noe. Er dette nytt siden 2004?

hva søker man på?

Skrevet

Jeg søkte også pr email, fikk ingen bekreftelse. Fikk brev i posten med positivt svar etter ca 2-2,5 uker.

Nå vet jeg ikke om jeg skal velge Riksen eller Ullevål, skikkelig tankekjør :)

Og villemo*: jeg søkte både Riksen og Ullevål pga at jeg absolutt ikke vil på Ahus.

Skrevet

jeg har fått på spesiellt grunnlag, men hadde søkt på Riksen uansett. Det er ett kjempebra sykehus med masse spesialkompetanse. er ikke så viktig med sykehotellet for min del. vil heller ligge på avdeling med jordmor i nærheten de få dagene man er innlagt.

har sagt til legen på sykehuset at jeg føder heller på do hjemme enn å føde på asker og bærum sykehus.

har ikke sendt inn masse papirer, bare email. men fastlegen min har vel kanskje sendt inn en haug i ettertid, vet ikke helt.

Skrevet

Fastlegen søkte for meg og han spurte hvilket sykehus jeg ville velge

dette var forige gang.

Jeg valgte sykehuset jeg bor ved siden av noe annet mener jeg er tullete.

Jeg kommer ikke til å ønske meg til overfylte ullevål eller riksen

Skrevet

Jeg er ikke enig at det er tullete å ønske et annet sykehus. Det kan være utallige grunner til at noen ikke ønsker det sykehuset som er nærmest. Og heldigvis har man fritt sykehusvalg i Norge. Bor selv i gangavstand til Ahus, men av personlige årsaker så har jeg ikke noe ønske om å føde der.

Skrevet

Det er jo veldig fint at men kan velge sykehus da. Jeg vet ikke noe om hvordan det er på de forskjellige stedene i Oslo, men jeg forstå at det kan være overfylt og dårlig kapasitet flere steder.

Og de burde jo være flinke på Riksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...