Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 ...hva legger dere i det? Jeg var sikker på at jeg hadde det helt klart for meg, men da jeg skulle forklare hva jeg mente med respekt kom jeg ikke opp med noe glupt... Hva med dere damer? Hva legger dere i respekt?
Spirevipp med go`gutten Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Når jeg tenker på respekt faller tankene mine på det å anerkjenne/akseptere at samboeren min har andre behov, tanker, ønsker etc enn det jeg har. Og at jeg da lar han få lov til å ha det uten å på død og liv skulle endre på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå