Gå til innhold

Noen med erfaring med snuing av baby og moxastic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt i seteleie og har vært til forsøk på snuing av ungen med å brenne moxa ved lilletærne. lurer på om noen har noe erfaringer med dette? Er nå 37+4 og fått beskjed om at vaginal setefødsel ikke er aktuelt pga. for lite bekken. Har liten lyst til keisersnitt og prøver heller heksekunster o.l. for å få snudd han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi prøvde sånn moxastic i ti dager, morgen og kveld. Jeg må le når jeg tenker på det. Det lukta jo så sterkt av den, at vi måtte gjøre det ute i garasjen. Så der var vi da, jeg lå på ryggen og mannen min satt med en stic hved her lilletå... så kom naboen forbi he he!!

Det funka ikke for oss, men da syns jeg alt var verdt å forsøke. Lykke til!

Skrevet

man skal være litt forsiktig med bruk av moxa og graviditet!! det har jeg lært av min lærer. men om du skal gjøre det skal du gjøre det rett på, ikke noe snurring osv, fordi det har en annen effekt

Skrevet

Jeg prøvde det med førstemann. Funket ikke, men stinket ut hele huset.

Skrevet

He, he.. ser ut til at dette kanskje er et skudd i blinde ja, men hva gjør man vel ikke for å prøve å få snudd nurket. Har fått time for å prøve å snu han på sykehuset på torsdag. Her i tønsberg blir man da satt igang dersom de lykkes med å få snudd han. ergo kan jeg bli mamma i løpet av noen få dager......ups og jeg som trodde jeg hadde et par uker på meg.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...