Mø schæl! Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Holder på å lete meg gal etter ei dongeribukse, og i dag fant jeg endelig ei på Lindex. Bare det at den var ett nummer for stor, så jeg gikk til en av de ansatte og spurte om de hadde denne i størrelse 42. Da var svaret: "Vet du, vi har nesten tusenvis med bukser, jeg kan ikke begynne å lete gjennom alle dem altså!" Og videre: Det ble stadig hengt opp nye størrelser, så jeg kunne jo bare komme innom igjen og se da. Hjelpes... må gjøre en god stund for å komme til Lindex også, så dette var jo KNALL!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hehe, du verden,imponerende. Og for en serviceinnstilt dame. For, ja, selvsagt ligger alle de tusen buksene hulter i bulter på lageret. Alt fra baby i str 50 til voksen dame 56 i en salig blanding:) Tips Lindex om at de bør se på lagringsmetodene sine;)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hmmm, tror jeg hadde svart noe slikt som: "Jeg hadde faktisk tenkt å handle nokså mye klær idag, men vettu, med så dårlig service legger jeg heller igjen pengene mine et annet sted." Eller: "Så rart at dere har så tungvint system da, på andre butikker har personalet aldri hatt noe problem med å finne ut om de har flere størrelser igjen" Eller: "Jaha, jeg bor i *** (et sted uti gokk) og er på storhandel i dag, men du betaler vel reiseutgiftene for alle disse turene du mener jeg skal ta, da? Ble nylig kastet ut fra en sportsbutikk fordi jeg ikke ville sette fra meg vogna ved inngangen mens jeg kikket. Så sa jeg at "jeg setter ikke fra meg en liten baby så hvem som helst kan ta ham med seg" da mente mannen at jeg kunne da ta ham opp ... "jeg vekker ikke en baby som sover for å bære ham rundt i en butikk hvor det er plass til vogna". Det endte med at jeg sa : "der tapte dere endel penger, for jeg har lang handleliste i dag." også gikk jeg.
Alba44 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Å hjelpe meg for en serviseinnstilt ansatt.... Send en mail.
~sjiraff~ Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Hehe... er det mulig? Skikkelig intr. i å selge bukser hun da, og ikke minst må de ha et veldig oversiktelig lager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå