Kirsebæra Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Bestemor(mormor) ble innlagt på sykehus i overigår med angina smerter. Hun er i fin form og det er jo bra, men det er ikke det første angina anfallet hennes. er vel 5-6 innleggelse på under ett år.... i dag ble det påvist infarkt. hun har altså hatt ett hjerte infarkt. jeg er så redd for at dette er begynnelsen på slutten for mormor. hun er jo gammel da....90 år...men jeg kan liksom ikke miste mormor...hun sliter veldig etter at mamma døde. og det er jo ikke så rart. Hun har jo mistet yngste datteren sin. grusomt. måtte bare få det ut..for jeg tror ærlig talt ikke hjertet til mormor klarer mer....hjertet hennes bristet totalt da mamma døde. hun ble innlagt dagen etterpå at mamma døde på sykehuset for bryst smerter og panikk angst. så det var jo da alt startet....igjen, måtte bare få det ut!!
☆Anonymia☆ Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 huff da...=( vet ikke hva jeg skal si jeg.. kan ikke tenke meg hvor vondt det må være... god klem til deg !!!
ayla05 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 vet heller ikke hva jeg skal si, men sender deg gode tanker og krysser fingrene for at det går bra!! klem
boble <3 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Krysser fingrene og tær for at det går bra med mormoren din. Sender deg en varm trøsteklem!
Kirsebæra Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Vet dere...det er helt utrolig...dere er så snille! enda dere ikke kjenner meg! det er så koseligt å vite at jeg kan si dette til noen og som sender klemer over(selv om det er cyber klemmer=P) men tusen takk=) de sier jo på sykehuset at huner i fin form og er oppe å går og slikt....men jeg tenker at er jo grenser for hva ett hjerte tåler...og det er jo ikke første innleggelsen....jeg som trenger mormor! off....
snartgift.no Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Huff.. Skjønner deg godt! Kvier meg til den dagen min mormor skal dø også, for etter at mamma døde ble hun som en "reservemor". Og siden din mamma er borte er det kanskje sånn du tenker også.. Håper det går bra med mormoren din. Klem.
☆Anonymia☆ Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 vet hva du mener....selv om dette er internett liksom så er det likevel mennesker bak knappene =) man kan bry seg selv om man ikke kjenner personen liksom.. og jeg vet hvor godt det er å få noen gode ord når man trenger det =) godt å vite at man har fått et annet menneske til å føle seg LITT bedre vertfall =) håper mormoren din kommer seg gjennom dette og dere får noen år til sammen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå