Gå til innhold

Nummen mage og ingen spark - hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg satt meg ned for å skrive til dere fordi visse områder på magen er helt følsesløst - og numment akkurat som om huden sover, spesielt rundt navlen - i det jeg skriver så stusser jeg på at jeg kan ikke huske å ha kjent babyen sparke i dag - han har helt siden første gang jeg kjente han sparket i ett sett - senest i går så sparket han så mye at jeg ikke klarte å konsentrere meg om å lese en bok - hjelp - hva kan det være? prøver å dytte på han men ingen reaksjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også vært helt nummen i magen, fra navlen og opp jeg da. tok det opp hos jordmor i dag og hun sa det trolig var nervene som enten er i klem og presses på. ikke noe farlig.

Du får jo bare følge godt med på magen din og sparkene, og ringe føden hvis det ikke skjer noe. han våkner nok snart til!:)

Lykke til!

Skrevet

Hei, har du prøvd å drikke noe kaldt eller lagt deg flatt?

hvor langt er du på vei?

Skrevet

Alt er nok bra med gutten din, er du veldig bekymret rinegr du føden. Men du må huske på at han også må få sove litt. De har perioder der de sover mer enn andre.

Skrevet

Legg deg i sofaen og drikk kald saft (elr brus)..

Men hvis du fortsatt er urolig og ikke kjenner noe spark, så ta en telefon til føden....mye bedre å ringe en gang for mye!!!!

Går nok bare fint :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...