Gå til innhold

Er så sliten å lei nå:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert syk i over en uke.. Symptomer: Ekstrem vond hals, feber som kommer å går, sliten i kroppen (veldi), hoste, forkjølelse. Var helt jævlig i natt. Klarte ikke å sovew før kl 04.00 lå bare å vred meg i smerter:( (halssmerter) Da jeg våknet var jeg bedre i halsen, men føler meg langt fra bedre i kroppen og nei er enda ikke frisk, men følte meg ikke syk nok til å ringe lege (noe jeg somregel burde gjort oftere)

Men om jeg er lik i foormen i morgen vurderer jeg å ringe legen. Hadde dere gjort det? føler det blir så mas. Fjernet mandlene for to månedder siden, så hadde håpet å slippe dette. Hva tror dere? høres dette ut som en vanlig forkjølelse eller kan det være noe annet jeg brygger på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det sambo slet med. Han hadde halsbetenelse. Skader jo ikke å ta turen til legen

Skrevet

jeg har hatt det sånn, i nesten to uker. Høres ut som den influensa som går.

Skrevet

Nei vet, men tingen er at jeg føler meg aldri syk nok!Føler jeg bare er / blir til bry for legen Jeg bare er slik. Huff, typisk meg

Skrevet

Høres ut som sånn jeg hadde det da jeg hadde halsbetennelse sist.

Dra til legen du, du er ikke til bry, de får godt betalt for å hjelpe slike som deg ;-)

Skrevet

Jeg har det akkurat likt som deg. Men jeg fikk det bare igår da så kan ikke klage over at jeg har vært dårlig så lenge. Jeg vil heller ikke ringe legen og mase på dem og klage over alt og ingenting bare fordi jeg er litt slapp og dårlig. Noe som egentlig er litt rart, for hadde det vært et av mine barn hadde jeg vært på tlf til legen for lengst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...