Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Har en liten jente på 4 uker nå. Hun sover som regel mesteparten av dagen og natten, bare våken for og spise. Det jeg lurer på, er når de begynner og bli litt mer våkne om dagen?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Jenta mi er 3,5 mnd og er kun våken i to timer tilsammen før klokka 17 på dagen. Hun krever enormt mye søvn, men til gjengjeld er hun i godt humør når hun er våken, lærer fort og suger til seg informasjon om omverdenen virker det som. Og så har hun en lengere våkenperiode på kvelden da. Men de fleste barna er vel mer våkne fra 3 mnd og ut om jeg ikke tar helt feil?
dårlig ånde Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 kjenner jeg er uuuuutrolig misunnelig på deg jeg. men jeg hadde kolikkgutt som sov ca 10 timer i døgnet og skreik de resterende 14... nå er han snill og grei da. man merker betydelig forskjell fra 3mnd ja.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Føler meg ganske heldig ja. Er lite skriking her i gården. Men hun har som regel bare lyst til og sove på brystet mitt. Og det blir slitsomt i lengden. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå