Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er i uke 26 og har de siste dagene merket at jeg er utrolig sliten! Klarer ikke å gjøre alt jeg gjorde før, føler meg slapp, uopplagt småsvimmel og småkvalm. Jeg sover greit, og har ikke lagt på meg mer enn 4 kg så det er nok ikke vekta sin skyld. Noen som har det på samme måte? Noen råd om hva jeg kan gjøre eller er det bare sånn det er nå?
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 HI her, ikke meningen å være anonym!
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hei. Jeg kan nok ikke komme med noen råd. Er i uke 25 og føler meg utrolig sliten selv. Legger meg senest halv ti hver kveld. Jobber femti prosent, og de dagene jeg ikke er på jobb tar jeg det med ro. Har ikke gått opp mer enn 4 kg jeg heller. Jeg føler at jeg burde vært flinkere til er å gå turer...
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er i uke 28 i morgen og har den siste uka merket at det begynner å bli tyngre og tyngre å gå gravid.. sover dårlig om nettene fordi den lille er så aktiv.. i tillegg så sliter jeg veldig med ryggen og smerter under brystet fordi babyen sparker på samme plass titt og ofte.. for et par dager siden var det så ømt og vondt at jeg måtte skjekkes for svangerskapsforgiftning- da det var mange like trekk.. heldigvis stod alt bra til:) Er student på fulltid og har kun obligatoriske opplegg de neste 5 ukene noe som ikke er så bra da jeg som sagt sliter så veldig med ryggen:/ SKAL gjennomføre dette skoleåret så er bare å bite tennene sammen..er jo faktisk bare 12 uker igjen av svangerskapet... godt å høre at andre også begynner å bli veldig slitne så tidelig i svangerskapet da..:)hehe
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er i uke 20 bare og føler det helt likens... For 3 uker siden var jeg i fin form, men nå er det tilbake det som var i begynnelsen: hodepine, trøtt, ofte på do - og nå har jeg blitt litt plaget med ryggen. Anpusten bare etter å ha gått i trappa. Men må innrømme jeg er ikke den som har trimma mest akkurat... gått opp 7 kg
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Samme her. Er i uke 27, og dødssliten. Gått opp 7 kg. Jeg har blitt 50% sykmeldt slik at jeg skal kunne skaffe meg litt overskudd og energi. Det hjelper veldig for meg hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå