septemberbarn!:) Skrevet 9. mars 2008 #26 Skrevet 9. mars 2008 *"*"*"*"*"*Resultatliste UKE 10*"*"*"*"*"*"* 15:38 4.03.2008 GRAVIIIIID!!!:-) **************************** Går for gull:) 4.pp jiipiii. Lyser gravid mot meg på digital CB Tuttelure 7 pp, Gravid roper Dig CB til meg:) jiiippppiii Lara29 m/guttekid+gravid 3 pp!!!!!!!!!!!!!!!!! Yahooooooooo endeligigang 6pp - (har skiftet nick til lykkelig-gravid) Over i ny pp:´-( ***************************** *dreamer* - inn i 16pp Heidi og Lucas Alecander *lystpåbaby86* 3pp kipi:) - over i 2pp lykkelig78- over i 8 periode Katsi over i 3 pp Venter *krysser fingrene* ***************************** aurora81 Puse08 - 10pp Heidi og Lucas Alecander ( 2 dager over ikm) Monika85 mo82-1pp bestemt oss 3pp (8 dager over ikm, ingen positiv test) Oss2 er blitt 3 - (IKM idag, så tester til tirsdag om den ikke er kommet) LinnogChristian vil ha baby<3: 2pp ( IKM i dagm testet negativt, så får bare vente å se:)) Tuttelure m spire i magen Ceprincess IKM 26.februar- enda ikke kommet!! Venter i spenning..) Katsi snoopy81 (hvor blir det av TR egentlig???) bebis? 9. pp (IKM 3. mars.....)
Momlegåsegg Skrevet 9. mars 2008 #27 Skrevet 9. mars 2008 *"*"*"*"*"*Resultatliste UKE 10*"*"*"*"*"*"* 15:38 4.03.2008 GRAVIIIIID!!!:-) **************************** Går for gull:) 4.pp jiipiii. Lyser gravid mot meg på digital CB Tuttelure 7 pp, Gravid roper Dig CB til meg:) jiiippppiii Lara29 m/guttekid+gravid 3 pp!!!!!!!!!!!!!!!!! Yahooooooooo endeligigang 6pp - (har skiftet nick til lykkelig-gravid) Over i ny pp:´-( ***************************** *dreamer* - inn i 16pp Heidi og Lucas Alecander *lystpåbaby86* 3pp kipi:) - over i 2pp lykkelig78- over i 8 periode Katsi over i 3 pp Momlegåsegg, straks 2pp..tvi-tvi Venter *krysser fingrene* ***************************** aurora81 Puse08 - 10pp Heidi og Lucas Alecander ( 2 dager over ikm) Monika85 mo82-1pp bestemt oss 3pp (8 dager over ikm, ingen positiv test) Oss2 er blitt 3 - (IKM idag, så tester til tirsdag om den ikke er kommet) LinnogChristian vil ha baby<3: 2pp ( IKM i dagm testet negativt, så får bare vente å se:)) Tuttelure m spire i magen Ceprincess IKM 26.februar- enda ikke kommet!! Venter i spenning..) Katsi snoopy81 (hvor blir det av TR egentlig???) bebis? 9. pp (IKM 3. mars.....)
SOMMERSMILET Skrevet 9. mars 2008 #28 Skrevet 9. mars 2008 *"*"*"*"*"*Resultatliste UKE 10*"*"*"*"*"*"* 15:38 4.03.2008 GRAVIIIIID!!!:-) **************************** Går for gull:) 4.pp jiipiii. Lyser gravid mot meg på digital CB Tuttelure 7 pp, Gravid roper Dig CB til meg:) jiiippppiii Lara29 m/guttekid+gravid 3 pp!!!!!!!!!!!!!!!!! Yahooooooooo endeligigang 6pp - (har skiftet nick til lykkelig-gravid) Over i ny pp:´-( ***************************** *dreamer* - inn i 16pp Heidi og Lucas Alecander *lystpåbaby86* 3pp kipi:) - over i 2pp lykkelig78- over i 8 periode Katsi over i 3 pp Momlegåsegg, straks 2pp..tvi-tvi SOMMERSMILET 4pp Venter *krysser fingrene* ***************************** aurora81 Puse08 - 10pp Heidi og Lucas Alecander ( 2 dager over ikm) Monika85 mo82-1pp bestemt oss 3pp (8 dager over ikm, ingen positiv test) Oss2 er blitt 3 - (IKM idag, så tester til tirsdag om den ikke er kommet) LinnogChristian vil ha baby<3: 2pp ( IKM i dagm testet negativt, så får bare vente å se:)) Tuttelure m spire i magen Ceprincess IKM 26.februar- enda ikke kommet!! Venter i spenning..) Katsi snoopy81 (hvor blir det av TR egentlig???) bebis? 9. pp (IKM 3. mars.....)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. mars 2008 #29 Skrevet 9. mars 2008 *"*"*"*"*"*Resultatliste UKE 10*"*"*"*"*"*"* 15:38 4.03.2008 GRAVIIIIID!!!:-) **************************** Går for gull:) 4.pp jiipiii. Lyser gravid mot meg på digital CB Tuttelure 7 pp, Gravid roper Dig CB til meg:) jiiippppiii Lara29 m/guttekid+gravid 3 pp!!!!!!!!!!!!!!!!! Yahooooooooo endeligigang 6pp - (har skiftet nick til lykkelig-gravid) Over i ny pp:´-( ***************************** *dreamer* - inn i 16pp Heidi og Lucas Alecander *lystpåbaby86* 3pp kipi:) - over i 2pp lykkelig78- over i 8 periode Katsi over i 3 pp Momlegåsegg, straks 2pp..tvi-tvi SOMMERSMILET 4pp Venter *krysser fingrene* Suzy84 over i 2 pp etter MA ***************************** aurora81 Puse08 - 10pp Heidi og Lucas Alecander ( 2 dager over ikm) Monika85 mo82-1pp bestemt oss 3pp (8 dager over ikm, ingen positiv test) Oss2 er blitt 3 - (IKM idag, så tester til tirsdag om den ikke er kommet) LinnogChristian vil ha baby<3: 2pp ( IKM i dagm testet negativt, så får bare vente å se:)) Tuttelure m spire i magen Ceprincess IKM 26.februar- enda ikke kommet!! Venter i spenning..) Katsi snoopy81 (hvor blir det av TR egentlig???) bebis? 9. pp (IKM 3. mars.....)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 9. mars 2008 #30 Skrevet 9. mars 2008 *"*"*"*"*"*Resultatliste UKE 10*"*"*"*"*"*"* 15:38 4.03.2008 GRAVIIIIID!!!:-) **************************** Går for gull:) 4.pp jiipiii. Lyser gravid mot meg på digital CB Tuttelure 7 pp, Gravid roper Dig CB til meg:) jiiippppiii Lara29 m/guttekid+gravid 3 pp!!!!!!!!!!!!!!!!! Yahooooooooo endeligigang 6pp - (har skiftet nick til lykkelig-gravid) Over i ny pp:´-( ***************************** *dreamer* - inn i 16pp Heidi og Lucas Alecander *lystpåbaby86* 3pp kipi:) - over i 2pp lykkelig78- over i 8 periode Katsi over i 3 pp Momlegåsegg, straks 2pp..tvi-tvi SOMMERSMILET 4pp Suzy84 over i 2 pp etter MA Venter *krysser fingrene* ***************************** aurora81 Puse08 - 10pp Heidi og Lucas Alecander ( 2 dager over ikm) Monika85 mo82-1pp bestemt oss 3pp (8 dager over ikm, ingen positiv test) Oss2 er blitt 3 - (IKM idag, så tester til tirsdag om den ikke er kommet) LinnogChristian vil ha baby<3: 2pp ( IKM i dagm testet negativt, så får bare vente å se:)) Tuttelure m spire i magen Ceprincess IKM 26.februar- enda ikke kommet!! Venter i spenning..) Katsi snoopy81 (hvor blir det av TR egentlig???) bebis? 9. pp (IKM 3. mars.....)
*novemberbebbis* Skrevet 10. mars 2008 #31 Skrevet 10. mars 2008 *"*"*"*"*"*Resultatliste UKE 10*"*"*"*"*"*"* 15:38 4.03.2008 GRAVIIIIID!!!:-) **************************** Går for gull:) 4.pp jiipiii. Lyser gravid mot meg på digital CB Tuttelure 7 pp, Gravid roper Dig CB til meg:) jiiippppiii Lara29 m/guttekid+gravid 3 pp!!!!!!!!!!!!!!!!! Yahooooooooo endeligigang 6pp - (har skiftet nick til lykkelig-gravid) *fornerina* Også på første pp! CBdig lyste gravid til meg også!!! Over i ny pp:´-( ***************************** *dreamer* - inn i 16pp Heidi og Lucas Alecander *lystpåbaby86* 3pp kipi:) - over i 2pp lykkelig78- over i 8 periode Katsi over i 3 pp Momlegåsegg, straks 2pp..tvi-tvi SOMMERSMILET 4pp Suzy84 over i 2 pp etter MA Venter *krysser fingrene* ***************************** aurora81 Puse08 - 10pp Heidi og Lucas Alecander ( 2 dager over ikm) Monika85 mo82-1pp bestemt oss 3pp (8 dager over ikm, ingen positiv test) Oss2 er blitt 3 - (IKM idag, så tester til tirsdag om den ikke er kommet) LinnogChristian vil ha baby<3: 2pp ( IKM i dagm testet negativt, så får bare vente å se:)) Tuttelure m spire i magen Ceprincess IKM 26.februar- enda ikke kommet!! Venter i spenning..) Katsi snoopy81 (hvor blir det av TR egentlig???) bebis? 9. pp (IKM 3. mars.....)
MrsReaff Skrevet 10. mars 2008 #32 Skrevet 10. mars 2008 *"*"*"*"*"*Resultatliste UKE 10*"*"*"*"*"*"* 15:38 4.03.2008 GRAVIIIIID!!!:-) **************************** Går for gull:) 4.pp jiipiii. Lyser gravid mot meg på digital CB Tuttelure 7 pp, Gravid roper Dig CB til meg:) jiiippppiii Lara29 m/guttekid+gravid 3 pp!!!!!!!!!!!!!!!!! Yahooooooooo endeligigang 6pp - (har skiftet nick til lykkelig-gravid) *fornerina* Også på første pp! CBdig lyste gravid til meg også!!! Over i ny pp:´-( ***************************** *dreamer* - inn i 16pp Heidi og Lucas Alecander *lystpåbaby86* 3pp kipi:) - over i 2pp lykkelig78- over i 8 periode Katsi over i 3 pp Momlegåsegg, straks 2pp..tvi-tvi SOMMERSMILET 4pp Suzy84 over i 2 pp etter MA Monika85 Venter *krysser fingrene* ***************************** aurora81 Puse08 - 10pp Heidi og Lucas Alecander ( 2 dager over ikm) mo82-1pp bestemt oss 3pp (8 dager over ikm, ingen positiv test) Oss2 er blitt 3 - (IKM idag, så tester til tirsdag om den ikke er kommet) LinnogChristian vil ha baby<3: 2pp ( IKM i dagm testet negativt, så får bare vente å se:)) Tuttelure m spire i magen Ceprincess IKM 26.februar- enda ikke kommet!! Venter i spenning..) Katsi snoopy81 (hvor blir det av TR egentlig???) bebis? 9. pp (IKM 3. mars.....)
lykketall3 Skrevet 10. mars 2008 #33 Skrevet 10. mars 2008 *"*"*"*"*"*Resultatliste UKE 10*"*"*"*"*"*"* 15:38 4.03.2008 GRAVIIIIID!!!:-) **************************** Går for gull:) 4.pp jiipiii. Lyser gravid mot meg på digital CB Tuttelure 7 pp, Gravid roper Dig CB til meg:) jiiippppiii Lara29 m/guttekid+gravid 3 pp!!!!!!!!!!!!!!!!! Yahooooooooo endeligigang 6pp - (har skiftet nick til lykkelig-gravid) *fornerina* Også på første pp! CBdig lyste gravid til meg også!!! Over i ny pp:´-( ***************************** *dreamer* - inn i 16pp Heidi og Lucas Alecander *lystpåbaby86* 3pp kipi:) - over i 2pp lykkelig78- over i 8 periode Katsi over i 3 pp Momlegåsegg, straks 2pp..tvi-tvi SOMMERSMILET 4pp Suzy84 over i 2 pp etter MA Monika85 Venter *krysser fingrene* ***************************** aurora81 Puse08 - 10pp Heidi og Lucas Alecander ( 2 dager over ikm) mo82-1pp bestemt oss 3pp (8 dager over ikm, ingen positiv test) Oss2 er blitt 3 - (IKM idag, så tester til tirsdag om den ikke er kommet) LinnogChristian vil ha baby<3: 2pp ( IKM i dagm testet negativt, så får bare vente å se:)) Tuttelure m spire i magen Ceprincess IKM 26.februar- enda ikke kommet!! Venter i spenning..) Katsi snoopy81 (hvor blir det av TR egentlig???) bebis? 9. pp (IKM 3. mars.....) ny hær ønsker to.. 1pp
puse 08 Skrevet 13. mars 2008 #34 Skrevet 13. mars 2008 *"*"*"*"*"*Resultatliste UKE 10*"*"*"*"*"*"* 15:38 4.03.2008 GRAVIIIIID!!!:-) **************************** Går for gull:) 4.pp jiipiii. Lyser gravid mot meg på digital CB Tuttelure 7 pp, Gravid roper Dig CB til meg:) jiiippppiii Lara29 m/guttekid+gravid 3 pp!!!!!!!!!!!!!!!!! Yahooooooooo endeligigang 6pp - (har skiftet nick til lykkelig-gravid) *fornerina* Også på første pp! CBdig lyste gravid til meg også!!! Over i ny pp:´-( ***************************** *dreamer* - inn i 16pp Heidi og Lucas Alecander *lystpåbaby86* 3pp kipi:) - over i 2pp lykkelig78- over i 8 periode Katsi over i 3 pp Momlegåsegg, straks 2pp..tvi-tvi SOMMERSMILET 4pp Suzy84 over i 2 pp etter MA Monika85 Puse08 ((((( Venter *krysser fingrene* ***************************** aurora81 Heidi og Lucas Alecander ( 2 dager over ikm) mo82-1pp bestemt oss 3pp (8 dager over ikm, ingen positiv test) Oss2 er blitt 3 - (IKM idag, så tester til tirsdag om den ikke er kommet) LinnogChristian vil ha baby<3: 2pp ( IKM i dagm testet negativt, så får bare vente å se:)) Tuttelure m spire i magen Ceprincess IKM 26.februar- enda ikke kommet!! Venter i spenning..) Katsi snoopy81 (hvor blir det av TR egentlig???) bebis? 9. pp (IKM 3. mars.....) ny hær ønsker to.. 1pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå