cl77 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 endelig klaffet det for oss, utrolig hvordan et ord på en test kan varme:)
KaWi Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Grattis =) Og velkommen skal du være! Koos deg med magen =D
cl77 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 tusen takk tusen takk..føles utrolig rart og kjempe gøy...lenge siden jeg gjorde dette sist....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå