Gå til innhold

Urinveisinfeksjon.. MÅ jeg ta pillene legen skriver ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen ringte nå og fortalte at i urinprøven han sendte inn ble det påvist urinveisinf. Er det alvorlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alvorlig nei. Ta medisin du får utskrevet, så blir du snart bra igjen. Veldig vanlig å få UVI i svangerskapet. Men tar du ikke medisin kan det bli alvorlig ja.Ikke bra å gå med UVI over tid.

Skrevet

Nei sånn foruten om at hvis du ikke tar tablettene så blir det bare værre og kan flytte seg opp til nyrene, slik at du får en heiadundrene nyrebekkenbetennelse så er det jo ingenting som tilsier at du MÅ ta tablettene.

Skrevet

Ikke bli sint da! Jeg har ikke greie på dette. Derfor jeg skriver innlegg

Skrevet

hei. Det kan jo bringe en del ubehag med seg. Pluss at den kan framprovosere masse kynnere. Er nok bedre for babyen at du tar den antibiotika kuren enn å gå med infeksjon. Det skal overhode ikke føre noen fare med seg å ta den kuren. Kjenner opptil fler som har gått på antibiotika for UVI i svangerskapet, ingen skade skjedd. Men dette vet jo legen allt om, ville ringt å hørt jeg, hvis du veldi gjerne vil finne en vei utenom.

Skrevet

Jeg ville tatt dei ja..... kan få alvorlige konsikvensa vist du ikje får bokk på UVI...

Skrevet

tror nok det beste for deg og babyen,er å ta medisinene legen skriver ut til deg.

god bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...