HoochIsCrazy Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Sitter her å holder på å bli gaaal... Er en episode der Ross sier: "when did he, when did he, when did he" Noen som husker når han sier det?
MissBenz Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hehe...tenker hardt her nå...skulle egentilig visst det da jeg har sett alle episodene over 10 ganger...
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Hmmm.... Holder nettopp på å se gjennom alle sesongene igjen nå og husker kommentaren men når var det igjen.... og om hvem?? Kommer ikke på det nå altså!!!!
lenej :o) Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 d va når rachel sa han chandler sa ross va forelska i rachel, da ross va i kina!!
HoochIsCrazy Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 at det va rachel som sa det mener du?? Nei, var jo Ross som sa det.
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Hvis lenej har rett så kan jeg prøve å finne det ut etter på, men akkurat nå ser frøkna på dvd, og dvd'n på pc'n funker ikke!!
lenej :o) Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 SÅ KlaRT EG HAR RETT, EG ER JO AVHENGIG AV FRIENDS... ROSS: You've had feelings for me? RACHEL: Yeah, what, so, you had feelings for me first. ROSS: Woah. Huh. You know about my, I mean, you know I had, you know? RACHEL: Chandler told me. ROSS: Chandler. When did he, when did he, when did he. RACHEL: When you were in China. ROSS: China. RACHEL: Meeting Julie.
HoochIsCrazy Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2008 Jaaaa!!! tuuusen takk Trudde du mente at rachel hadde sakt det
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 hehe, var ikke sånn jeg mente det, lenej! Tenkte jeg kunne sjekke det så vi var sikre på det... trodde du var usikker, men det var du jo tydeligvis ikke! Pokker at noen er bedre på friends enn meg, a!!!! Er helt håpløst avhengig jeg også!!
lenej :o) Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 eg er superavhengig eg :) godt det ikke bare er meg. kom hit, så ser vi friends å spis popcorn å en joey special - two pizza's!
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Hehe... ja jeg har jo allerede på meg bukser som rommer litt ekstra så det passer fint! Bor jo bare en dagstur unna deg! Forresten blir så glad av det smilefjeset på nicket ditt!
lenej :o) Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 hihi..! så gøy! (ps. det tar 2 timer med fly bare :) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå