Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 testet negativt i sta og begynner å få mensen nå. så da er det over i 12pp. og vi har nå prøvd 1år.. litt dårlig dag i dag kan man si.. men det er vel bare til å prøve videre, en gang må det vel bli min tur også!!! dette var dagens sutring fra meg.. lykke til med prøvinga alle sammen: )
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Uff, jeg føler skikkelig med deg.. virkelig! Det klaffer sikkert neste periode!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 takk:) ja får satse på at det blir en spire neste mnd:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Neeeei, så utrolig trist!!! Skikkelig kjipt å gå inn i 12pp, da er man på en måte "offisielt sliter". Har du tenkt noe på utredning og sånt da? Gikk inn i 16pp i dag jeg, så er ikke veldig happy jeg heller. Men en vakker dag blir det våres tur og! Krysser fingrene for at 12 pp blir din siste! Masse trøsteklemmer
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 mhm er skikkelig sjipt. var til og med 14 dager over ikm i dag. så hadde liksom et lite håp om at vi hadde klart det denne mnd! har tenkt litt på det, men er redd for å ikke bli tatt serriøst siden jeg bare er 20 år... har du begynt på noen utredning du eller? håper at denne perioden bli din siste også du har jo prøvd enda lenger enn meg, så veit godt hvordan det føles hver mnd.. !! takk for trøste klem, sender en klem tilbake jeg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Takk for klemmen! Uff, var du 14 dager over!!!! Så forferdelig:( Da får man jo skikkelig forhåpninger. Dumme dumme tanta som kan lure oss sånn! Tror nok du blir tatt seriøst selv om du er ung. Jeg er 21 og har blitt tatt veldig seriøst av legen min. Jeg fikk henvisning til gyn med innvendig ul da jeg hadde prøvd ca. et halvt år. Så avtalte vi å begynne utredningen i oktober, så jeg bestilte time da. Men sambo er ikke noe happy for å levere sædprøve, så derfor mente legen at vi kunne vente til mai siden vi er så unge. Så da håper jeg å få med sambo på å levere prøve (ihvertfall bli med på en samtale) i mai. Hvis ikke så skal jeg bli sjekket ihvertfall. Masse lykke til, håper det blir deres tur snart:)
kei80 Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Uff...fikk jeg en klump i magen håper det er greit med deg,Mange klemmer
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 ja dumme dumme tanta!!! håper at hun tar seg en lang ferie snart altså fint å høre at man blir tatt serriøst selv om man er ung:) har allerede skjekket sambo vi da! gjorde det i august tror jeg det var, og der sto alt veldig bra til! så jeg får vel begynne å tenke på og skjekke meg jeg... ta og bestille meg en time hos legen etter hvert:) håper at det blir deres tur snart også
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2008 hei snuppa:) går greiere nå enn det gjorde tidligere i dag! litt lei meg, men ved godt mot! må vel bli min tur en gang:) takk for klemmene, sender noen tilbake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå