Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst å dra på tur til Sverige i påsken,er ca 1 time og 15 min å kjøre. Og i påsken er vesla mi 2 mnd. Går det bra da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt begge mine i bilstol så lenge fra de var nyfødte - ikke noe problem ifølge fysioterapeut både på helsestasjonen og på sykehuset. Jeg har tatt pause etter et par timers kjøretur slik at babyen kan ligge, og så kjørt videre på lengre turer.

Skrevet

1 t. 15 går bra, dersom hun blir urolig og grinete er det bare å stoppe og ta en god pause.

Skrevet

Vi kjørte til Sverige når han var 2mnd, og det tar 12t :) vi stoppa hver gang han våknet, la han i vogna så han fikk ligge, og gav han mat. Rådførte meg meg k.praktor før vi reiste, og han sa at dersom babyen var våken, skulle vi stoppe ogla han strekke på seg hver 2 time. Men dersom han sov trengte vi ikke stoppe før han våknet selv:)

Skrevet

Ok,takk for fine svar! Fryktet jeg skulle få høre at jeg stilte et dumt spørsmål eller noe,så var litt nervøs der. Hehe! Men takk skal dere ha,da blir det tur! :)

Skrevet

Kos dere masse på tur! Det har du fortjent!:)

Skrevet

Vi hadde Emma hos kiropraktor nå og da spurte vi iom at vi kjører til og fra tønsberg nå. Så lenge hun tolererer det er det ingen fare. ta pasuer hvis hun skriker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...