MegOgMine3 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 var på svangerskapskontroll idag hos legen. når han var var ferdig og undersøke meg, så sier han at han måtte sende meg på sykhuset fordi han tror at babyen ligger i seteleie:( huff håper virkelig han tar feil... måtte ringe i morgen da det var så travelt på føden idag, men det var ikke sikkert jeg kunne komme i morgen heller dersom det var like travelt... nå er jeg redd for at fødselen starter i natt:(
juli-prins:) Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Ring å purr på de, ikke bry deg om du maser, de må forstå at dette er viktig for deg!!!!si at du er redd for at fødselen setter i gang før de har fått sjekket dette. Hvis ikke gjør du deg litt "dum" å still opp på akutten. Hvor i Norge bor du?høres rart ut! Søsteren min var i samme situasjon ser du, og her i Stavanger var det ikke snakk om noe annet enn at hun fikk komme inn straks!lykke til:)
MegOgMine3 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 bor i akershus, så jeg skal på kongsvinger på sjekk siden jeg skal føde der.. har lyst og ringe di, men kommer meg liksom ikke dit uansett idag siden gubben skal jobbe overtid idag...
MegOgMine3 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 snakket med føden og fik time i morgen tidlig. om ungen ligger i seteleie så kan det hende at babyen blir tatt med keisersnitt i morgen:) gleder og gruer meg...
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Du må ha Lykke Til i morgen..... håper du får sove godt i natt )
MegOgMine3 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 takk skal dere ha=) tror ikke det blir så mye søvn i natt nei... er så spent at jeg holder på og sprekke snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå