mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 forlover erklæringa? har ikke peil jeg! jeg bor i skien koz fra
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 tusen tusen takk for hjelpen!!!
Vannmann35 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Ingen hårsmak ;-) Sjekk http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/andre/Skjema-2/Blanketter-om-ekteskappartnerskap.html?id=437426
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Ring ditt lokale folkeregister og spørr dem etter adresse. Det har vistnok blitt en del endringer der i forbindelse sammenslåing- nav. Så selv om vi bor i Lillehammer, måtte vi først sende pairene til skatt øst, sarpsborg. Som skulle skanne papiren for så å sende dem til det lokale nav kontoret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå