Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 ga blod isted. Og jammen begynte det ikke å snø!!!! Solen skinte og snøen dalte ned...............heldigvis ga det seg raskt og det er jeg rett og slett glad for. Jeg er nemlig klar for våren nå!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Sikker på at du ikke fikk "prikker for øynene" av blodtapet???? Ha ha ha ha ha.. Nei da, enig med du, våren here we come ))
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Snø her og. Det vil si- ser ut som melis på veiene. Synes det er sååå koselig, jeg. Vi ser jo knapt nok snøen her på Vestlandet..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 Hehe, hadde vært fint om "blodtapet" hadde vært så voldsomt!!
coscos Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Kan noen sende litt snø over til Østlandet, i hvertfall for noen dager i begynnelsen av neste uke...? Da venter vi besøk fra England. De har en liten datter på 4 år som aldri har sett snø før, og som gleder seg sånn til å komme til vinterlandet Norge. Tenkte vi kunne ta dem med å ake og gå på ski, men her er det jo rene våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå