cl77 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 trenger litt hjelp fra noen som har erfaring med graviditets tester.... redd for å bli skuffet etter lang tids prøving..men føler at noe er på gang... noen som kan anbefale den som gir tidligst utslag....
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Clear Blue sine tester kan gi utslag inntil fire dager før forventet mens:) står på pakkene hvilken av de som gjør det. tror det er den digitale blandt annet!!! lykke til!! krysser fingrene for deg:)
cl77 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Tusen takk:), skal stikke ut med en gang å kjøpe.. må bare få det overstått er tortur å vente...
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 ja skjønner godt hvordan det er å gå rundt å vente!!!! du får si i fra når du har testet:) håper at det blir positivt utslag:)
cl77 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 det ble jaggu klaff denne gangen:) du må ha masse lykke til og tusen takk for hjelpen:)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 ååå så moro:) gratulerer kjempe masse med spiren:) sniker til meg litt baby støv av deg jeg:)
cl77 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 Tusen takk,ja bare forsyn deg,håper det klaffer for deg også snart:)
Lillemy29 Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 gratulerer gratulerer! Ventet du lenge med¨å ta testen eller, ifht når du skulle fått mensen mener jeg? iallefall supert at det klaffet!:-)
cl77 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2008 takk takk.. skulle hatt mensen i dag.. følt meg så rar i kroppen de siste dagene....men turde ikke tro det var mulig.. men heldigvis denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå