Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har hele tiden ment det var så lenge til mars, og påske og alt det der, og nå er vi plutselig godt i gang med marsen...Hvor blir det av alle dagene da, de flyr jo selv om jeg kjeder vettet av meg. Har 16 dager til termin, synes ikke det er lenge siden det var 16 uker jeg...:O Nå må jeg kansje begynne å pakke bagen og ordne klart litt da...Hmm, jeg har kansje ikke så god tid allikevel.. Spennende..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 hehe... er enig med deg der ja ) Har også 16 dager igjen..... ) er jo ikje lenge igjen.... 2 uker ) Har sånn smått begynt å rydde på plass tingene til tullemor i stua osv... og sa til sambo i dag etter UL at det kanskje er på tia å pakke bagen, å han var enig i det.... hehe.... så får ta en dag å pakke den... eller toalettvesken er ferdig pakket ) kjøpt alt nytt som jeg skal ha med ) Men himmel ikje lenge igjen så har vi små trollan våres i armene ) ufatelig merkelig å tenke på )
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Ja det er så rart å tenke at vi snart er ferdige..innen 30 dager så er det overstått...og det kan jo skje når som helst.. Synes ikke det er lenge siden jeg testet positivt jeg... Må kansje pakke litt i kveld og se over litt småtteri da, litt greit å ha det meste klart kansje, men bor ganske nært sykehuset at det er ikke lange biten for sambo og hente noe om det skulle mangle da heldigvis..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Ja syns nettopp det hva sommer og jeg tok testen ) Tiden har fløyet av sted ) og håper den går like fort fram til termin, men håper hun kommer litt før ) men har innstilt meg på at hun kommer når hun selv vil.... Ja har heller ikje lange veien til sykehuset 10-15 min, så sender bare sambo hjem om jeg mangler noe.... veldig greit ) Men ikje like lett å finne ut hva som skal være med oppi bagen, men jeg pakker den ganske enkelt.... ) Vet du kjønnet???
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Når testa du positivt da? Etter 3 ul så sier de gutt, så jeg må nesten tro på de da,men føler fortsatt selv det er jente..hehe, er ganske sta tydligvis, for tror det ikke før jeg har nurket ute hos meg... Men jeg har ei jente fra før da, så hadde vært gøy med en av hvert..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Jeg testa positivt 9 juli, du? Føles ut som i går, hehe ) Var på UL i dag, så fikk bekreftet 100% at det er ei jente som bor inni magen min.... Men har vist det siden uke 21 og har hatt en god følelse hele veien... så har kjøpt endel rosa ja ) Blir spennende å se hvem som har rett, du eller Ul? )
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 07.07.07, helt tilfeldig..så vi fant det ut ganske tidlig begge to da.. Har kjøpt litt blått jeg også da, regner med de ikke tar feil på fosterdiagnostikk senteret på st olavs.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 nei skulle ikje tro at di tar feil nei ) Vi var i bryllup 7 juli, så den dagen ventet jeg mens... så gikk helle dagen å ventet å ventet, for hva såååå sikker på at mens skulle komme ) hehe.. men nei da, gjor ikje det ) Nevnte det så smått til sambo på kvelden 7 juli, men ville ikje ha for store forhåpninger.. hehe... men mandagen 9 måtte jeg bare ta en test, klarte ikje vente lengre... hehe.... å den hva så positiv som en positiv test kan være ) Er vår første, så blir spennende ) Men som du sier, det er fint med en av hver )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå