SassyMom Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Bare søppel de hjemmeblekings greiene. Har prøvd, og tror nok man må kast einn håndkleet og betale det det koster på klinikk :/
Sivalur Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Hvis du mener som man kan kjøpe på apoteket, så vet jeg ikke. Men jeg fikk lagd en blekeskinne hos tannlegen, og brukte noe som jeg sprøytet i skinnen og sov med om natten. Syntes det fungerte supert. Betalte vel et par tusen kroner for å få laget den skinna og det er noen år siden nå. Nå har jeg tenkt å kjøpe mer av de sprøytene med blekemiddel og ta en runde til. Det koster vel et par hundrelapper mener jeg å huske. Det jeg brukte heter Opalescence, var veldig fornøyd sist, satser på det blir like bra nå. Dette blir hvertfall billigere enn 4000 for den Zoom greia som noen nevnte tidligere idag.
Miss-Sixty Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Bestill på dentway.. det funker hvertfall helt utmerket på meg.
Candy girrrl Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Takk. Har sett supre resultat på mange som her bleket tenna hjemme. Så helt bortkasta penger er det ikke.
Miss-Sixty Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 ja, Jeg fikk utrolig gode resultater av den.og en venninne som jobber som tannlege sekretær sa at det er akkurat samme stoff i de hos dentway som de har hos tannlegen. Jeg fikk faktisk nesten litt for hvite tenner med det,så vær forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå