noegodtivente Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Snuppa mi på snart 15mnd er mye hos besteforeldrene, og da blir det naturligvis litt kjøring hit og dit. For å slippe å flytte den store tunge bilstolen vi har fra vår bil hver gang, ønsker de å kjøpe et bilsete som ikke er for dyrt. Har noen ett godt forslag?? Det er viktig at det er lett og montere inn og ut av bilen, jeg ønsker selvfølgelig at det skal være bakovervendt, men etter litt undersøking på nett innser jeg at det kan bli vanskelig, med tanke på pris og lettmontering...... har du ett godt sete å annbefale???
nickoline og supermann Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 forovervendt - recaro start. funker for besteforeldre her ihvertfall.
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Søkte på recaro start, fant noe fra forbrukerportalen eller noe, der fikk det setet dårlige kritikker. Men hva med britax twoway elite, brio zento. Recaro setet er ganske tungt,synes jeg. Vi har ett recaro sete, men ikke det recaro start.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Britax two way elite. Kjempe god bilstol. Lett å ta inn og ut av bilen. Veldig populær besteforelde stol. Mamma og pappa har den. Den kommer også godt ut i tester. Den er foresten både bakovervendt og forovervendt. Og går opp til 24 kg. Den er helle ikke av de dyreste. betalte 1699 for den
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Vi har recaro young sport, vi. Vet ikke hvordan det har kommet ut i tester da. Lille sitter veldig godt i det setet, kan kun stå forovervendt da. Vi har det også i besteforeldres bil:)
NoDoubt Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Britax two way elite. -rimelig -Kan monteres forover og bakovervendt -super enkelt og montere. typisk besteforeldre sete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå