Kjærlighet <3 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Ser ut til at pappaen ikke kan bli med på den ordinære ul. Han skal på kurs den dagen og indirekte fra sjefen fikk han bekjed om at det ikke var lurt å forlate fga ultralyd. Dro dere alene eller hadde dere noen andre med dere, eventuelt hvem? mest sannsynlig kommer sikert alt til å gå fint, men tenk om det er noe og jeg er der alene? Vi har tenkt oss på 3D så pappaen får anledning til å smugtitte han og, men det er liksom dette med at "tenk om de finner noe på ul...."
lille sprelle Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Hadde tatt med meg noen som kunne være en støtte. Jeg har hatt med pappaen på 2 og modern på 1 (har risikosvangerskap). Tror jeg skal alene på neste kanskje - det ser ut til at alt går bra, så.....
Kjærlighet <3 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Ja, er nok lurt å ha med noen... Må bare finne ut av hvem som har anlednig til å ta fri. Kanskje spørre mamma om hun kan ordne seg fri da.. sikkert litt spennende for henne og være med og :-)
go'matræva og lillegutt Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg hadde med meg mamma jeg, da min samboer heller ikke hadde anledning til å være med. Hun ble kjempeglad da jeg spurte om hun ville være med, og etter ultralyden var hun hvertfall helt i ekstase.. ;-)
Simbasa Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Samboeren min var ikke med på UL, siden han satt strandet på Heatrow mens UL pågikk. Jeg fikk vite det noen få timer før UL, og fikk derfor ikke spurt noen om de kunne tenke seg å være med. Hadde jeg visst det før ville jeg spurt en god venninne, evt. mamma hvis hun hadde bodt litt nærmere. Opplevde forresten at jordmor tok ekstra godt vare på meg da jeg fortalte hva som hadde skjedd, og at jeg grudde meg i tilfelle noe skulle være galt. Hun tok seg også god tid til å ta noen bilder jeg kunne ha med hjem.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Dette med UL er en veldig stor opplevelse for barnefaren som som oftest ikk har peiling på ka som foregår.. derfor ville jeg ha byttet UL hvis han aboslutt ikke kunne vere med
Simbasa Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Dersom en har mulighet til det, er det jo en løsning. Jeg fikk ikke lov av sykehuset siden jeg hadde UL-timen i uke 20, og de ikke hadde ledig time før mange uker senere.
Kjærlighet <3 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 Nå er det tredje gangen jeg er gravid, så han har vært igjennom det før. Han har vært med på tilsammen 7 ultralyder. Denne babyen har han "sett" i uke 8 +6 på ul. Vet det er svært vanskelig å få byttet ul her, har ikke ul før jeg er 20 uker på vei heller. Så det er nok ikke noe alternativ..
kua kalva,drektig igjen Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 denne gangen var søster med, mannen giddet ikke
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har hatt spesiell oppfølging på alle mine tre svangerskap, og har vært på tilsammen 30 ultralyder så langt. Og det er absolutt ikke alle som barnefaren har vært med på, ikke alltid det har passet seg slik. I første svangerskap hadde jeg med en venninne de gangene han ikke kunne. Men forrige svangerskap og nå har jeg gått alene. Med nr 2 så fikk han ikke vært med på første UL'en, og da tenkte jeg ikke på å ta med noen andre. Tenkte som så at hvis noe er galt, så kan jeg ringe han så henter han meg etterpå. Men det er jo noe du må kjenne på selv, føler du at det er skummelt å reise alene så bør du ta med deg noen.
LeneTherese Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 jeg hadde med meg 3 nysgjerrige venninner er første i vennegjengen som ska ha baby, og bf stiller ikke opp uansett.. er veldig gla de blei med, samtidig som støtte i tilfelle d var noe gale, pluss at jeg hadde noen å dele gleden med!
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 jeg skal på UL i dag, og det ser ut til at jeg må dra alene.... gruer meg litt til det, men det går vel bra.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå