Karomamma Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Nå har vi endelig fått bestilt oss flybilletter til "hytta" i Alicante. Det blir tre uker i september... *Karomamma GLISER BREDT* To uker sammen med venner (to store og en liten), noen dager alene og så noen dager sammen med mormor og morfar. Jeg gleder meg, gleder meg, gleder meg!!! Ahhh... strand, varmt og deilig vann, fornøyde småttiser, turkise basseng, god mat og drikke, blid og brun kjæreste, kortspill på terrassen...... Ahhhh Aner ikke om jobben synes det er greit at jeg tar noe av sommerferien så sent, men det må jo bare ordne seg. Og så har jeg begynt å grue meg til å gå i bikini, men det går vel over etterhvert
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Så deilig!!!! Det er fantastisk å ha noe slikt å glede seg til.....jeg har gledet meg til Hellas siden august i fjor;-) 3 uker er gull verdt for en familie, med sol og brune kropper:-)))
Maud Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Tre uker med sol og varme i september, det høres jammen deilig ut! Det er klart det ordner seg med jobben, det må det jo. Bikiniskrekk kureres når det er varmt nok, det er i hvert fall det jeg satser på ;-)
Plutseliten :) Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Jeg skjønner godt at du gliser bredt Det er så utrolig deilig å ha sånne ferier å glede seg til...ikke minst på den tiden hvor sommeren er på hell her i Norge. Høres kjempekos ut både med vennebesøk,alenetid og mormor og morfar besøk. Bikiniskrekken er du nok ikke alene om,det er ikke mange som føler seg vel i så lite klær med en vinterblek kropp.
coscos Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Jeg hadde også tenkt på å reise bort i september. Synes det er så deilig å få et avbrekk på høsten. Ferie var allerede bestilt, men så fikk jeg tilbud om jobb. Synes det blir litt feil å spørre om å få ferie med en gang jeg starter. De har tross alt sagt at de kan vente på meg til 1. august. Så, da booket vi om til mai/juni i stedet. Skal bli deilig det også. Og, så får vi se om vi kan finne på noe i juli også, så jeg får ladet opp skikkelig til høsten. Synes ikke det er så stas med bikini selv, men liker ikke å sole meg så mye, så pleier å tilbringe mesteparten av tiden enten i vannet, eller under en parasoll. I år blir det vel å løpe etter lille M. PS! Så fint med en "hytte" i Spania. Vi er heldige som får låne min pappas leilighet. Må bare se å bruke den litt oftere :-)
Karomamma Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Fint med avbrekk på høsten, ja He he, det hørtes litt vel luksuriøst ut med hytte, men det er bare et lite greit rekkehus. Et knall feriested for to familier, med tre soverom og to bad. En liten hage, terrasse og balkong og flere basseng, butikk, liten cafe, tennisbaner og grøntområder på området. Og viktig viktig: vaskemaskin, oppvaskmaskin og norsk barne-TV (sic). Midt i blinken for oss Coscos: dere får passe på å låne av faren din innimellom. Flybillettene er billige nå
frøydis m/ 4 Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Heldiggrisen! Tur på høsten høres fristende ut! Jeg er bittelitt misunnelig for i år skal ikke vi på noe spesiell ferie i det hele tatt. Regner med at det bare blir noen småturer til slekt og kanskje noen netter i leid hytte eller noe. Men egentlig så unner jeg deg turen altså :-) Og så er det så fint å kunne gå i mange måneder å glede seg.... så det må du gjøre!! :-))))
Karomamma Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 Å, jeg gleder meg allerede!!! Og før det er det tre uker på Sørlandet i juli Kaptein Tabeltaaaaaaaann, her kommer vi!
coscos Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Ja, masse billige flybilletter nå, så vi får prøve å utnytte det. Vi har ikke vært så begeistret for stedet tidligere, veldig lite å gjøre og se der. Vi har vært mer sånn "se så mye du kan på kortest mulig tid, og ta gjerne bilder ut av vindet"-ferier. Men, nå med lille M, så er det toppers å bare kose seg ved bassengkanten og på stranda. Og, som hos dere, vaskemaskin, oppvaskmaskin, norsk tv (for oss voksne) er absolutt et pluss. Lille M er for liten for Sabeltann nå (blir 1 år til våren), men vår tur kommer nok om noen år :-). Kan forresten anbefale Astrid Lindgrens värld i Sverige til andre som ikke har bestemt ferie ennå. Vi var der for to år siden, vi var "barnevakt" for 2 nieser på 3 og 5 år og tok dem med på Sverigetur, og de storkoste seg, men tror nok faktisk at mannen min var den som ble mest begeistret, og som bare gleder seg til lille M blir stor nok til at vi kan reise dit!
Sara Rompompei Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Ååååå 3 uker da du ) Fyttigrisen! Det høres jo bare superduperluperfantastisk ut! Heldig du, som har et krypinn et sånt sted som du kan benytte. Deilig å komme til et kjent sted også, sånn med småttisser med. Og med en liten deilig sarong rundt hofta så går tilvenningen til bikini-liv som en lek ) Da er man bittelitt kledd sånn de første dagene inntill man plutselig synes det er helt naturlig og deilig å gå med så liten klær. Heldig du )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå