Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg ang magesmerter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe klokere, men litt mer beroliget. Etter diverse UL + at legen kjente på meg (DET var vondt, det) fant de ingenting! Ikke væske i buken og jeg er ikke overstimulert. Eggstokkene er ikke snurra, for det var bra sirkulasjon, men de er visst litt store... Foreløpig ikke farlig, da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg har tenkt på deg i hele dag og lurt på hvordan det går med deg!

Godt å høre at du ikke er blitt overstimmulert, men håper at smertene snart gir seg da. Hørtes ikke noe godt ut, slik du hadde det i går. Det du hadde minnet meg om smertene jeg har etter EL (pga endometriose) - da må jeg ofte stå krombøyd over kjøkkenbenken fordi det gjør så vondt - men heldigvis varer ikke det lenger enn 5 minutter - det du hadde virket helt forferdelig i forhold!

Godt du har blitt undersøkt og blitt beroliget! Håper det går bedre for deg etterhvert! Krysser fingrene for deg jeg! :)

Skrevet

Tusen takk! :-)

Nei, jeg går jo krumbøyd og subber meg avgårde... Smertene er det samme som i går men det trykket jeg hadde har lettet... Det tok meg ca 15 min å gå fra langtiden på Riksen og opp til sykehuset... Den turen tar vel vanligvis 5 min... hehe Nei, vi får satse på at det gir seg snart! :-)

Skrevet

Stakar deg, dette hørtes ikke godt ut. Jeg hadde sinnsyke smerter etter ett av mine uttak. Fikk senere anbefalt å drikke mye væske, da alle eggposene fylles opp igjen med vann og trenger mye ekstra væske for å unngå smerter. Så ved de senere forsøkene drakk jeg masse, og smertene kunne ikke sammenliknes. Godt due r bedre da. Lykke til videre med ruging:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...