Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Ikke noe klokere, men litt mer beroliget. Etter diverse UL + at legen kjente på meg (DET var vondt, det) fant de ingenting! Ikke væske i buken og jeg er ikke overstimulert. Eggstokkene er ikke snurra, for det var bra sirkulasjon, men de er visst litt store... Foreløpig ikke farlig, da...
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Åh, jeg har tenkt på deg i hele dag og lurt på hvordan det går med deg! Godt å høre at du ikke er blitt overstimmulert, men håper at smertene snart gir seg da. Hørtes ikke noe godt ut, slik du hadde det i går. Det du hadde minnet meg om smertene jeg har etter EL (pga endometriose) - da må jeg ofte stå krombøyd over kjøkkenbenken fordi det gjør så vondt - men heldigvis varer ikke det lenger enn 5 minutter - det du hadde virket helt forferdelig i forhold! Godt du har blitt undersøkt og blitt beroliget! Håper det går bedre for deg etterhvert! Krysser fingrene for deg jeg!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Tusen takk! :-) Nei, jeg går jo krumbøyd og subber meg avgårde... Smertene er det samme som i går men det trykket jeg hadde har lettet... Det tok meg ca 15 min å gå fra langtiden på Riksen og opp til sykehuset... Den turen tar vel vanligvis 5 min... hehe Nei, vi får satse på at det gir seg snart! :-)
Brumm Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Stakar deg, dette hørtes ikke godt ut. Jeg hadde sinnsyke smerter etter ett av mine uttak. Fikk senere anbefalt å drikke mye væske, da alle eggposene fylles opp igjen med vann og trenger mye ekstra væske for å unngå smerter. Så ved de senere forsøkene drakk jeg masse, og smertene kunne ikke sammenliknes. Godt due r bedre da. Lykke til videre med ruging:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå