Gå til innhold

Vi har omsatt fire bord på to døgn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jammenmeg effektivt, ikke sant?

Først gikk vi på møbeljakt på lørdag. Egentlig tittet vi etter nytt kjøkkenbord, men så fant vi et perfekt spisebord i stedet. Kom hjem og la ut det digre designspisebordet vårt til salgs på Finn.no.

Søndag kl. 11:00 var det hentet og vi hadde flere tuselapper i lomma.

Mandag i lunsjen kjøpte Karopappa nytt salongbord og i går kveld ga vi bort det gamle på Finn.no. Samtidig dro jeg og hentet nytt spisebord, kjøpt brukt det også - akkurat det samme bordet som vi så i butikken på lørdag!!

Hvis jeg hadde orket, hadde jeg reist og handlet kjøkkenbord nå, men det får vente til i kveld. Har det på listen min, he he....

Det jeg egentlig skulle si midt oppi all skravlinga her, er at jeg er FAN av gjenbruk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!!

Og gjenbruk er flotte saker:-)

Skrevet

Ja, finn.no er en fin plass! Jeg må bare få ånden over meg til å se på nye møbler (trenger ny spisestue og barstoler til kjøkkenet, sånn 3 år på etterskudd...) før jeg har tenkt å selge våre møbler på finn.

Skrevet

Finn er effektivt! Vi la ut komfyren fra leiligheten på lørdag (så lang tid tok det å få vasket den...) og på søndag formiddag var den solgt og hentet. Godt med ting som kan komme til nytte for andre, da føles det greiere å bytte det ut. Jeg har dessuten nok en avtale med Fretex til uka, de kommer og henter noen skap vi ikke skal ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...