Gå til innhold

Er dette Maiken født 03.08.07 sin profil??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest vierge&musovic
Skrevet

Maiekn med liten m er falsk.

Skrevet

Jeg tror dette er en og samme person. For jeg er ganske sikker på at jeg klikket på nicket i en av de tunge-taletrådene som gikk her, og kom da inn på den av disse profilene med liten m og bilde... tenker det er en som driver og kødder ja.

Skrevet

haha ja jeg vet!

dessuten skriver hun ikke typisk for en med dysleksi!

Skriver mer som en som ikke helt har lært seg norsk!

er nok en tulleprofil uansett...noen har trening eller yoga som fritids sysler mens andre driver å tuller med usaklige innlegg på dib, givende liv må jeg si hun har!

jaja.hehe da fikk vi oppklart det!

Skrevet

Ja det der er vel oppklart.. og inspirert av nicket ditt sitter jeg nå bare og nynner 'I'm sorry miss jackson, this is for real, babababababababa osv'. husker ikke resten av teksten men ARG nå sitter den sangen på hjernen!!!

Skrevet

Kommer ikke inn på den siste linken din, men tror det var en punktum på slutten av det ene nicket ..... 07. Om det ene hadde liten eller stor M husker jeg heller ikke.

Tror begge er samme. Den ene babler i hvert fall bare i vei en haug med tull. Ikke noe dysleksi der i gården i hvert fall.

Dyslektikere er jo ikke dumme, så de klarer jo å få med seg stor bokstav etter punktum, punktum og komma i setninger innimellom osv. Men dette er enten en 14 år gammel guttegjeng eller noen som prøver desperat å provosere og utgi seg for å være dyslektiker, sterkt troende osv.

Men har de noe glede av å legge inn innlegg her så værsågod. Jeg overser dem glatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...