Serephina Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Jeg er kvalm og har vondt i magen, som mensen smerter. Kvalmen kommer plutselig og slår meg helt ut. Men den varer ikke så lenge om gangen. Så jeg håper selvfølgelig jeg er gravid. Men jeg har ikke ømme bryster. Har ikm 10 mars. Skulle jeg hatt ømme bryster da? Jeg fyser som om blodårene mine har frosset. Dette er 1 pp så et under om det funket.
MrsReaff Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 heisann! man trenger absolutt ikke ha ømme bryster selv om man er gravid. i mitt forrige svangerskap kom ikke ømme pupper før etter fødselen til meg denne pp her så har jeg derimot kjent sånn smått ømme pupper denne siste uken.. jeg har også mye halsbrann,mye luft i magen og litt vondt i tennene.. har ikke noe særlig vondt i magen da,bare kjenner litt stikninger sånn av og til,men det er sjelden. jeg har ikm den 9 mars ta å kjøp en graviditetstest i helgen eller rett over helgen
Amazing Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har ikm 9. mars, og tror/innbiller meg at jeg har noen symptomer. Fordagen ble jeg plutselig skikkelig uvel, kvalm og småsvimmel, og jeg må tisse oftere enn vanlig, uten at det kommer så mye. I tillegg har jeg vært skikkelig treg i magen de to siste dagene, og det pleier jeg sjelden å være. Dette er min 1pp og vi har egentlig ikke startet prøvingen for fullt, så kan da neppe stemme at jeg kan være gravid alt nå!? De symptomene jeg hadde i førsten sist svangerskap var ømme bryster og svimmelhet. Det har jeg jo ikke vært plaget av hittill. Hva tror dere jenter??
Serephina Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Du har jo symptomer som står på symptomlista da:-) Vi får bare vente i spenning:-)
Amazing Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Ja, det er skikkelig spennende! ) Har du bestemt deg for om du skal ta noen test snart, Serephina? Evt når? Er vel liten vits å teste seg før ikm kanskje!?
Serephina Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2008 Ja, vet det er liten vits i å teste seg, men klarte ikke å la være så gjorde det i dag tildlige. Den var selvfølgelig negativ. Tenkte jeg skulle prøve igjen til helgen. Har god følelse om at den blir positiv til uka.Har vært hos en kinesolog, for noe helt annet, men hun testet meg på om jeg var gravid og svaret var ja. Ble også spådd her inne i sta og det var også ja:-) Så må vente i spenning noen dager til. Har du testet da?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Hei:-) Kan jeg spørre deg hva en kinesolog er, og hvordan hun testet at du var gravid?
Serephina Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2008 Hun testet meg med muskeltesting og underbevisstheten min svarte ja. Kinesiologi betyr "læren om bevegelse". Kinesiologiens grunntanke er at alt av stress, ubalanser og blokkeringer kan spores opp ved å teste muskelspenninger. Alle musklene i kroppen er koblet til ulike indre organ, hormonelle kjertler, akupunkturens energibaner, vitamin- og mineraldepoter i kroppen og andre deler av kroppens nerve. og energisystem. Kinesiologiens muskeltester er på denne måten er unikt instrument for å få direkte tilbakemeldinger fra en persons underbevisste, en metode som går dypere enn den verbale kommunikasjonen. Alt det vi mennesker tar inn og registrerer, gjenspeiler seg i musklenes spenninger; fysiske skader, føde, næringstilskudd, lukter, minner eller ulike typer stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå