Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Har hatt så treg mage i det siste og det gjør vondt å gå på do, og det blør. Føles litt flaut å snakke om, lissom. Noen som har erfaring med hemorrider?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Huffja, jeg har litt erfaring, dessverre. De kan være sykt vonde! Jeg fikk helt panikk da jeg fikk dem i 3. måned, tenkte at dette går da aldri bra med 6 måneder til med faenskapet! Men de ga seg av seg selv, faktisk. Nå er jeg 5 måneder på vei og jeg har noen enda, men ikke vonde og hovedsaklig på innsiden. Gikk til legen og fikk noe krem på resept, men har ikke vært spesielt flink til å bruke dem. Glem det som ikke er på resept, det funker ikke likevel.. Ellers kan du selv sørge for at du får litt mykere avføring ved å drikke mye vann, spise mye fiber og drikke litt duphalac, hvis jeg husker navnet riktig. Hemorrider er djevelens verk! Kjempeflaut, men mange, mange har dem, spesielt i svangerskapet. Og oftest forsvinner de etterpå, siden du sannsynligvis har fått dem pga trykket babyen skaper. Men du kan godt hjelpe dem dit pepperen gror. Snakk med legen din.
ruffina Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Neida...det er ikke flaut å snakke om. Det er helt normalt i vår tillstand:-). Har ikke hatt treg mage, men likevel hemorrider¨som er fryktelig ubehagelig med kløe og smerte. Vært på apoteket å fått salve som hjelper godt på symptomene selv om problemet ikke forsvinner.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 hei=) jeg hadde litt, men smør på honning før du legger deg og gjerne litt om morgen, brukte bare honning en kveld og vips borte. GENIALT=)=)=) velger og være anonym jeg:P sånn vanlig honning dem selger på butikken.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Fikk en i forrige svangerskap for 2 år siden, og den har dukket opp med jevne mellomrom siden det. Blir ikke kvitt den. Har ikke prøvd noe reseptbelagt enda, da. Glemmer å nevne det hver gang jeg er hos legen. Har prøvd uker med honning, hjalp ikke nevneverdig her, dessuten var det ekkelt å g åmed noe klissete som luktet søtt i ræva hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå