Renate :-) Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hei noen som har erfaring med oppsparte poeng her og har fått handlet en eller flere av gavene med poengene sine?? I så fall hva har dere handlet og er dere fornøyd???
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Jeg holder på å samle poeng, men har ikke rukket frem til en gave enda..
Renate :-) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Samme her, nærmer meg men foreløbig er det kun sokker.... Såg det hadde kommet to nye gaver også, en cd og en lekegiraff... Noen flere som har handlet allerede... nysgjerrig på om dette er ordentlige gaver eller om det er like greit å ta ti par sokker :-)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 jeg handlet den der sprinkelbeskytteren, og det var skuff... Den var jo ikke mer enn 1 meter lang jo!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 vi har forresten den håndkaninen også, fikk den da eldste var baby... Den er ganske ok, men bamser har vi jo 1000-vis av
Renate :-) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2008 Men bortsett fra at den var bare en meter var den fin??
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 ja den var fin, men ikke særlig praktisk.. Og veldig tynn.
Renate :-) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2008 Ja den så fin ut, men tenkte å høre om noen hadde noen av tinga først ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå