lillepixie Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hei! Noen som har erfaring med å føde på Bærum sykehus? Da jeg var innom føden her om dagen, syns jeg noen av de jordmødrene virket så overlegne. Ble litt stressa av det, jeg. Tilbyr de vannfødsel eller ev at man ligge i vann i beg av åpningstiden? Og har de lystgass? For er visst ikke alle sykehus som har det, har jeg hørt. Mange spm dette. Håper noen kan svare
Phantom´ Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Fødte på Bærum sist, og skal det igjen. Man får ikke føde i vann, men de har badekar til bruk i starten. Lystgass har de også. Jeg hadde godt inntrykk av jordmødrene da jeg var der, men jeg dro hjem etter et døgn og hadde en veldig rask fødsel, så jeg ble på en måte ikke så veldig kjent. Jordmødre er vel forskjellige som oss alle, men har inntrykk av at de fleste er godt fornøyde med føden.
Mooncake Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Signerer denne De har lystgass. De har badekar og dusj tilgjengelig i åpningsfasen. Kan ikke si noe på jordmødrene, da jeg hadde en veldig rask fødsel og traff bare ei - var utrolig fornøyd med henne da Husk at dersom du ikke føler at kjemien stemmer mellom deg og jordmor under fødsel, så kan du be om å få en annen. Det er lov!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå