Miss-Sixty Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Nå snakker jeg ikke om oss, men jeg har mange venner med foreldre som fester og drikker hver helg. (greit nok,vi er blitt store, i 20 årene, men dette har holdt på hele tiden) Personlig så syntes jeg ikke noe om voksne mennesker som fester som ungdommer!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Synes foreldre fortjener en fest jeg, og er ofte ute selv. Men jeg legger barna først og står stort sett opp med dem. Om en ikke er i form til å ta en skitur med barna dagen etterpå, så bør en redusere festingen ja.
Salat Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Foreldrene mine er mye oftere på fest enn oss, naturlig nok. Ikke hver helg, men 1-2 ganger i mnd tenker jeg. De har tross alt oppdratt unger i 25 år og har ikke barn å ta henyn til nå lenger.
Miss-Sixty Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2008 egentlig så ble dette innlegget helt feil. For jeg mente ikke nødvendigvis foreldre, men voksne generelt. Jeg kjenner jeg grøsser når jeg ser 40 - 50 åringer på byen, ravende rundt som tenåringer. æsj. Syntes bare ikke at det passer seg. Men å gå på byen med noen venner og å ta seg et par øl,det er noe helt annet!
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 på 3 mnd har jeg drukket 2 kvelder, maks 2 rusbrus også, og selvfølgelig var ikke mini der, og ikke var jeg med han den natten heller. Foreldre skal jo ikke slutte å drikke bare fordi de er foreldre, men å gjøre det en gang i blandt når du har barnevakt går vel greit. Liker ikke at folk sitter hjemme i sin egen stue og drikker mens barna sover, da bør de bli noen år eldre enn barnehagealder altså!
WP-TLogPeanut Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Helt ok! Mamma tar seg gjerne en fest hun,hvorfor skulle hun ikke det? Hun ble mamma som 16åring,så nå som lillebror er blitt 18 er det sikkert en liten partygirl inni henne som vil ut og Men...de fester jo ikke som ungdommer heller da... Ungdommer går ut og drikker seg drita fortest :)ulig på drikke de ofte ikke hæler engang,og raver og spyr, som jeg ser det. Er man vokser er det mer å kose seg med rødvin,cognac o.l. som man synes smaker godt , og danser swing og greier Mitt syn på det hvertfall
*bolla pinnsvin* Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Dette innlegget er vi vel best egnet til å svare på når vi _er_ 50, ikke nå. For de som er 16 fortoner vel jeg meg som en skikkelig gamlis, som det er pinlig å se lettere beruset en lørdag kveld på byen. Personlig synes jeg du virker litt snerpete...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Foreldrene mine er ikke av de som fester. Men de elsker å reise. Så de har vært på mange turer etter jeg og søstra mi flyttet fra hjemme. Jeg mener at nå som ungene er ute av rede får det være opp til de hva de gjør. Samme gjelder vel andre sine foreldre. Men jeg synes ikke det er kult med godt voksne som er drita fulle hver helg nei men en skjelden gang må de få gjøre som de vil.
dritgrei hei hei! Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 HALLAIS..... voksne mennesker ahr da virkelig lov til å ta seg ett glass vin eller en fest som de vil selv. Her sakl man bestemme over all slags, og har du bikka 40 så er det slutt på å gjøre noe uten å be om tilatelse fra sine voksne utflyttede barn???? hjelp... om mine barn vil styre meg, og jeg syns jeg ser mine foreldre som nå riktignok er 60,om jeg skulle fortelle dem at de ikke fikk drikke vin for jeg syns de er for gamle??????????????????????????????????????? Hva mener du egentlig?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Faren min fester så og si når han har anledning, noe jeg syntes er helt ok! Liker å se at han nyter livet og gjør det han selv syntes er gøy! Han er langt ifra alkoholiker og koser seg veldig blant andre mennesker! Drar ofte til danmark med hele vennegjengen sin! Blir glad inni meg når jeg ser han har det bra og at han gleder seg til helgene:-)
Odine! Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Svigerforeldrene mine reiser masse, de også. Og det synes jeg er veldig bra! Men grisfylla bør godt voksne folk ha lagt bak seg (grisefyll er forresten ikke kledelig for noen aldersgrupper)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 hihi, nå må du ikke ta alle under en kam her, noen ungdommer sitter hjemme og bytter bæsjebleier også Blir nok litt fest etterhvert, når mine barn begynner å feste selv:P hihi
WP-TLogPeanut Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 Mener som ungdommer som fester Tar ikke alle under en kam,nevner jo mamma som fikk første ungen som 16åring...les litt mellom linjene da vett Jeg føler meg ikke akkurat hauggammel enda selv,men kombinerer mammarollen og rollen som partygirl siden jeg uansett har barnet borte annenhver helg Ikke at det er blitt så mye festing på denne siden av jul men
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #14 Skrevet 4. mars 2008 Synes det er pinlig med ravende fulle folk i alle aldre.
prekæs Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 Vet ikke om jeg er snerpete, jeg, men mener vel at det å ta den skikkelig ut:) hver helg hører ungdommen til. Synes det blir noe patetisk da folk på min alder må slite barkrakken flere ganger i uka og ha hundrevis av unnskyldninger a la "jeg er ute å feirer bursdan til statsministern i Russland" f.eks. Min erfaring er vel at de mest gæærne i ungdommen når det gjelder festing vokser det aldri av seg, selv om de har vokst gjennom håret for lenge i væla sia:)
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #16 Skrevet 4. mars 2008 hehe, skjønte det, bare tuller vettu;) Synes uansett ikke noe om det der å feste titt og ofte. Synes det er greit visst det skjer noe spesielt, og det er ikke akkurat vanskelig å få barnevakt med besteforeldre så nært=)
Anne-B. Skrevet 4. mars 2008 #17 Skrevet 4. mars 2008 Det må de få lov til, syns jeg. Jeg bryr meg ikke sånn generelt, flau av fulle folk kan jeg bli uansett alder.
Miss-Sixty Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 4. mars 2008 Vil ikke si at jeg er snerpete, og begynnelsen av innlegget mitt ble feil. FORELDRE har lov til å feste de, godt voksne mennesker også. Jeg er ute va annenhver helg, og jeg er kjent som en ganske så partyjente, hvert fall før jeg fikk barn. Det jeg mente er at det ikke passer seg for voksne mennesker, 40,50,60 år, som henger på byen. Ravende fulle. Enig i at det ikke passer seg i noen aldersgrupper,men når man er godt voksen så er det verre, hvert fall i mine øyne. Mente ikke at folk på 50 år ikke får lov til å kose seg og å ta seg en fest!! Merker bare at jeg reagerer når folk syntes det er helt normalt at foreldrene drikker seg dritings og sovner i et hjørne i baren, ok, kanskje jeg faktisk er snerpete!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå