mamma_Christine Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Noen sier at slimløsende hostesaft skal hjelpe mot å bli gravid? hvem hostesaft anbefaler dere da?
Nelly82 Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 JEPP !!! Det funket for megf på første forsøk ! Jeg tok 5 skjeer i tre dager før forventet EL . Da satt den !! Du må bruke Sovipect, fordi den er slimløsende. grunnen til at jeg har SÅ sterk tro på dette, er fordi allerede etter 1. skje, begynte EL-slim/utflod og renne ut... Og jeg har aldri hatt det før. SLik fortsatte det helt til EL var overstått. Tipset en venninne om det, og hun ble gravid etter 1.forsøk ! LYKKE TIL !!!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #3 Skrevet 7. mars 2008 Jeg også ble gravid på 1. forsøk etter jeg sluttet med pillen, og jeg også drakk slimløsende hostesaft rundt den tiden jeg trodde jeg hadde el. Nå viser ultralyden at jeg ble gravid ca en uke etter dette (jordmora mener el var forskøvet pga p-pillene), så om hostesaften hadde noe å si eller ikke er umulig å vite! Jeg tror jeg kun drakk noen dager rundt da jeg trodde jeg hadde el, kan ikke huske at jeg drakk noe etter dette..
mamma_Christine Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 Tusen takk. da skal jeg få kjøpt den hvertfall å prøve :-) vet ikke akkurat når jeg har el da, men det finner jeg ut av
mamma_Christine Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2008 Etter pilla, da må jeg prøve, er det jeg har akkurat har sluttet med også tusen takk for tipset
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Slimløsende hostesaft..... trodde slimet var nødvendig jeg og nettopp skulle hjelpe svømmerne på veien. Har lest at dette kjærringrådet kun er en myte: Tanken er at hostesaften skal tynne ut slimet i skjeden, på samme måte som den gjør med slimet i lungene, og dermed gjøre det lettere for sædcellene å svømme i. Det finnes ingen vistenskaplige bevis for at det øker sjansen for å bli gravid. Mengden slim er like viktig som konsistensen, og hostesaften vil ikke påvirke dette.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Det er viktig å ikke drikke hostesaft etter eggløsning, kun før og på den dagen. Ellers kan det forhindre at egget fester seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå