Julimams Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hei=) Jeg var på orinær UL i dag. Men kameraten i magen var så vill og spretten at h*n lå ikke lenge nok i ro til at vi fikk vite kjønnet... Dessuten ble samboeren min så imponert over opplevelsen at han bestemte at vi skulle ta oss en tur til=) Vi bor i nærheten av Elverum. SÅ: et noen om hvor man kan ta 3D Ultralyd i Elverum/Hamar? Ellers så kjører vi til Sandvika:P
*nina* Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 heisann! Jeg har fått høre at de gjør det på Kongsvinger. Jeg har selv tenkt meg til Mjøskirurgene (www.mjoskirurgene.com) på Gjøvik hvor man får bilder + en filmsnutt av nurket til 1000 kroner Morsomt å ha i ettertid!
Julimams Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Så man må helt til Gjøvik? Det er bra langt asssssssss! Vet de har det på sykehuset i Kongsvinger. Men det er jo like langt i den andre retingen:P
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 ingen her i nærheten. Ville vel heller dratt til oslo og gjort en kosetur ut av det:)
Julimams Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2008 Dårlig tilbud på innlandet tydeligvis:P Da skal jeg åpne "riksvei 3 3D UL"=) Men anyways... Kan man få time på ettermiddag/kveld?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 hehe vi kan jo starte sammen:) hehhee.. i elverum:) supert a gitt:) tror de har oppe sent på sandvika..Står på siden noen kvelder til 19:) Bor du på løten? http://www.ultralydklinikken.no/
Julimams Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 Jeg bor på Rena... Ringte samboern i sta, og han var fortsatt kjempegira for mere ultralyd. Så da får han bare ta seg en dag fri, også får vi dra av gårde til et sted med slikt nymotens teknologi. Men tror du det på Gjøvik er OK? Kanskje det er lang ventetid i Osloområdet...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. mars 2008 #8 Skrevet 4. mars 2008 Tror jeg ville heller ville brukt tia til oslo...litt mer kos ...
79fia Skrevet 4. mars 2008 #9 Skrevet 4. mars 2008 Men hva med Volvat Hamar, mener de har 3D der... Har du sjekka?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Kun vanlig UL der tror jeg..
Julimams Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. mars 2008 Sto ikkeno på hjemmesidene til volvat at de hadde 3d i alle fall. Ser ut til at det blir Oslo ell Gjøvik da ja... Spørs hva som passer best. Har aldri vært i Gjøvik, kan jo bli stas:P
Prima Vera Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Okai.. Tenkte kanskje at jeg visste hvem du var. :-) Er jo ikke så stort her. He. he.
Julimams Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. mars 2008 Nei, det er ikke akkurat den største plassen. Men etter antallet kulemager og barnevogner tør jeg å anta at fødselsraten i kommunen er ganske høy:P Av åpenbare årsaker=)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 Endel innflyttere/medflyttere i området her gitt:) bestemt deg for hvor du skal ta ul?
Julimams Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 5. mars 2008 Samboern er ikke hjemme denne uka. Så vi venter med å bestemme oss til han kommer hjem. Men for han var det samme hvor vi dro, så lenge han fikk titte på babyen.. Men han mente at det kanskje var lettere med Gjøvik. Samma for meg egentlig. Har planlagt shopping i Oslo uansett=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå