Giinaღ Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Etter min MA i midten av desember har jeg da fortsatt IKKE fått tilbake syklus eller tr. Dette er snart 3 mnd siden, så jeg har nå fått primolut av min lege for å få satt igang mensen. Men dette preparatet er jo egentlig til å utsette mensen. Vil dette si at det er en "falsk" mens som kommer og hva med EL etterpå? Vil det være en ordentlig EL? Hjeeeelp? Noen som vet hva som skjer, eller har gode råd til meg?
Janni85 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 hei! Jeg brukte primolut for å stabilisere min menstrasjon..hadde exu mai 07 og hadde ustabil menstrasjon. Det hjalp på med no har eg normal m på 28 dager! slipper eg å få det 1uke før 1 uke etter. Så no går det ann å planlegge igjen! håper det hjelper for deg også!
Giinaღ Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Takk for svar. Et par spm til .... Har du normal eggløsning igjen også, eller er det "falsk mens" du får? Det var det jeg egentlig var litt redd for i og med at den setter igang en mens ved hjelp av primolut som IKKE faktisk er mens. Da er det på en måte til ingen nytte for meg...
Janni85 Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 hei igjen! akkuratt det vet jeg ikke. Har hatt følesen av at eg har hatt eggeløysing men jeg har ikke hatt tatt noen eggeløysing test. I din situasjon så hadde eg ring til fast lege og fått dette bekreftet. kunne det vert en ide kanskje?håper det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå