*Rutletutt* Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Gikk ut på tur i sted. Hadde satt Milla på terassen i vognen sin, for jeg trodde ikke jeg kom til å komme meg ut i dag pga været. Det ble heldigvis opphold, så jeg gikk på en lang tur, vært ute siden ca 11. Da jeg kom hjem igjen syns jeg det var vel kaldt her...og det var ikke så rart da terasse-døren stod på vid gap! Hadde glemt å lukke den igjen etter at jeg tok Milla gjennom stuen og ut ytterdøren før jeg gikk...er det mulig sier jeg bare....:o/
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Ooops, bra ingen har forsynt seg da... Hvordan går det med bleieavvenningen da? Her går det treigt :-/ Venter til vår/ sommer, tror jeg.
*Rutletutt* Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2008 Uff, ja - det tenkte jeg ikke på en gang;o) Jeg gikk rundt i huset og så etter om en katt eller noe var kommet seg inn, he he - var heldigvis ikke det... Går veeeeeldig dårlig med bleieavvenningen:o( Han er nok litt redd for å tisse/bæsje på do. Kan gjerne sitte der, men får helt panikk når han kjenner han må gjøre noe:o( Får satse på det løser seg etterhvert...vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå