Gå til innhold

Nødvendig å teste en gang til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt på lørdag - med cb digital. Men jeg har ingen sympotmer overhodet! Føler meg akkurat som ellers... Er fristet til å kjøpe en ny test, bare for å få en bekreftelse, men det er kanskje litt unødvendig?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok fire tester på to dager pluss en hos fastlegen min!!!he he:)

Skrevet

Positiv er positiv - gratulera, du er gravid!

Veldig vanleg å ikkje kjenna symptom, særleg i starten. Ein bare høyrer mest om dei som har mange symptom - naturleg nok sidan ein del har det ganske så kjipt med spying osv.

Velkomen her!

Skrevet

om du testet positivt med cb digital sier jeg bare gratulerer og nei, synes ikke du trenger en test til jeg da men.

Jeg fikk en svak, veldig svak,strek på en first response test og tok da en cb digital noen dager senere og fikk da en god bekreftelse på det jeg trodde:)

Skrevet

Det skal ikke være nødvendig, nei! :) Jeg testet riktignok fire ganger den første dagen... Og enda tre ganger i den følgende uka... Pluss blodprøve... Alle med samme fine, positive resultat. :) (Som en god venninne av meg sa: Begynner du ikke å innse det snart?)

Jeg synes forøvrig du bare skal være glad du føler deg helt som vanlig - det er ganske kjedelig å være kvalm og sliten hele tiden... MEN det går jo over, og det kan være du vil kjenne mer til graviditeten framover, du også.

Gratulerer så masse, forresten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...