Gå til innhold

Noen som har vært gravide selv om dere plutselig mistet symptomene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mange symptomer og rett og slett følte meg litt gravid. Men nå har jeg plutselig ingen symptomer og jeg er skikkelig skuffa! hehe.. noen med erfaring og hatt det slik og alikevel vært gravide? Skal teste meg til helgen, har ikm 6-7 mars. Testet i går, men negativ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5+4 nå (tror jeg), og har ingen symptomer. Hadde en del stikkinger uken før ikm, men nå er også de borte ...

Skrevet

Ja det er noe rare greier dette her.. blir spennende å se hva utfallet mitt blir gitt.

Skrevet

Hei! Jeg er i akkurat samme situasjon som deg! Har ikm 6. tror jeg(litt ustabil syklus). Har hatt mensmurringer og vondt i korsryggen i mange dager, men i går og i dag har jeg ikke kjent noen verdens ting... hm, hadde igrunn mistet håpet, jeg da, å beg. å vente på tanta...

Men self et lite,lite håp....

Tok en test søndag 2., som var negativ :( men det var kanskje litt tidlig..

Lykke til! Tenk om vi er heldige!!! :)

Skrevet

Så spennende da mo82. Jeg tok test ista jeg da og den var jo selvfølgelig negativ. Har egentlig git opp håpet og ser for meg at jeg heller får ligge med bena i været i hele påska. Hehe.. dette er jo første pp så skal vel mye til for at det klaffer på første forsøk... Får vente å se om frøken rød kommer de neste dagene og evt teste til helgen igjen med en digital test. Har bare billigtester som jeg har prøvd nå. Æsj,det er så gørr med den ventinga og usikkerheten altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...