Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært på sykehuset nå. blodtrykket mitt var høyt enda. blodprøvene mine var begynt å bli dårlige, så må opp igjen på torsdag..

ser du noe om åssen dette utvikler seg..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei får ikke opp så mye rundt dette.Men tror nok at din eks kommer tilbake etter barnet er født,så du lurte på det her.Vet han at du er mye "syk"Får opp at han bryr seg om deg men skal liksom ikke vite det.

Tror nok at de legger deg inn veldig snart nå.

Skrevet

ja, han veit alt om åssen jeg har det.. prøver nok å pynte litt på det til han,,, han er veldig bekymret for meg... jeg er egentlig litt bekymret for å bli lagt inn å måtte ligge der lenge.. ser du hvor lenge jeg må ligge før hun kommer???

Skrevet

heihei......jeg kikka litt jeg også...synes så synd på deg.....kortene forteller at det kommer en fin jente snart....i vanntegn....vet ikke hvordan dette stemmer med termin....men dersom det er rett vil det da være innen ca 20 mars.....og ja....jeg får også opp at han kommer tibake nå etter fødsen....begerkongen kommer opp....og da er det alltid masse kjærlighet i vente.....mens keiserinna kom opp først så jeg tolker det til å bety at han kommer rett i etterkant av fødselen....

lykke til.....

masse klemmer.....

Skrevet

hei .. jeg har termin 24 mai.... men det stemmer nok at hun kommer snart hvis det fortsetter sånn med blodtrykket mitt... det er 4 stk som har sagt at hun kommer i uke 30 31..jeg er i uke 28+5 nå... så tror nok dere har rett.. angående eksen håper jeg vi blir sammen igjen, kan du se om jeh må ligge lenge på sykehuset før de tar henne med ks?

Skrevet

...jeg fikk opp ks i stad...men ville ikke si det itilfelle planen var igangsettelse....etterpå kom ti mynter.....så kanskje 10 dager.....men det er jeg så absolutt ikke sikker på.....ta det med en klype salt....uansett håper jeg alt går fint for dere.....for det gjør det!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...