Happy Mamma Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Har hørt at mange er skikkelig fornøyd med mary kay hudpleie, men jeg synes det er litt dyrt. Noen som vet om det er bra? Har nemlig funnet ut at jeg kan kjøpe det til halv pris på www.Qxl, og da blir det plutselig ikke så dyrt lengre...
Poteto Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 eg liker dei kjempe godt.. har en god del forsjellige kremer, sminke ol..
Gjest Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Alt jeg bruker er MK. Sminke og hudpleie. Ingen over, ingen ved siden
Curry Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Har prøvd noe. Ok, men ikke noe jeg ville ha betalt full pris på party for. http://www.touchofpinkcosmetics.com selger billig Mary Kay sminke, men jeg handler ikke for over 200 kr i slengen, for da kommer toll osv i tillegg.
ayla05 Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 produktene er veldig bra, men vær forsiktig med å handle på nettet. er nemlig en av sidene som kjøper opp gamle hudpleieprodukter og selger dem til billig pris. disse er det ingen garanti for at er bra for huden!!! nesten garantert at de ikke er bra! så vær forsiktig. dessuten er det 100% fornøydhetsgaranti på de varene dere kjøper på kurs så derfor er det bare å prøve:) om noen lurer på noe mer så bare send meg et pm. har ganske god greie på akkurat de produktene:)
lolitalempica Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Sant som ayla05 sier. Disse produktene du får kjøpt på ulike nett sider kan være brukt eller til og med etterligninger. Det beste med å handle Mary Kay fra forhandler er at du han 100 % fornøydhetsgaranti. Det vil si at dersom du ikkje er fornøyd får du levert tilbake produktene og får pengene igjen! Ta gjerne kontakt om d er noe du lurer på. Eller om du vil holde hudpleiekurs. Finner en konsulent nær deg:) Klem Kristine!
Happy Mamma Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2008 Skjønner at dere er konsulenter selv, men jeg har handlet på Qxl, og det er ikke noen ting å si på verken produktene eller prisen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå