mom-to-be Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hva gjør dere med barna? Jeg syns det er skikkelig waste å servere noe sånn til småbarn, egentlig gjelder dette alle under 12 år. Men det utgjør kanskje ikke det helt store heller da, siden det er snakk om 6 barn tilsammen. Tenkte kanskje om å be om en egen barnemeny, rakettpølse med pommes fritz eller noe sånn... Hva syns dere?
Renate :-) Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 I de bryllupene jeg har vært har det vært egne barnemenyer til barna.... Som du sier pølse og pm eller nuggets og pm..... Går jo ann å sjekke litt med foreldra til disse barna på forhånd også når det ikke er flere.. Finnes jo 12åringer som spiser mye "fancy" mat og :-)
ChellBell - har født! Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Helt enig! Barnemeny tror jeg er tingen! Barn har liksom ikke helt utviklert den store smaken for hjortestek og rødvinssaus, så da blir det som du sier litt waste
Vannmann35 Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Barnemeny er tingen ja, noe annet ville sannsynligvis bli å kaste perler for svin ;-) Kjør safe - gi barna noe du vet de liker, så slipper du hyl og skrik fordi de ikke liker maten...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 vi løser dette med å ikke invitere barn...! da vi serverer alkohol i bryllupet synes vi ikke det passer med barn tilstede!
makatty Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Vi skal ha en del barn i bryllupt vårt, 5 under 5år fra 1 år og 3 fra 5-8år. Vi har også ungdommer 3 stk 15 til 18 år som er kresene. Vi løser det med å sende ut en barnemeny sammen med invitasjonene der de kan velge mellom to menyer og desserter. ( ikke alle barn liker ostekake) Vi skal også ha alkohol men heldigvis har vi et lite bryllup med kun familie og nærme venner som vi vet oppfører seg og drikker lite. Alle gjestene skal overnatte så barna kan gå å legge seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå