Bodø80 Skrevet 4. mars 2008 #1 Skrevet 4. mars 2008 Hei, ser flere som skriver at de har hatt sa så sent som i 11 og 12 uke. Noen som vet hvorfor dette skjer? Er så redd for å miste det lille nurket! Er i 7uke nå og tiden går såååååååå sakte fram mot 12 uke. Skal til tidlig ul hos gynekologen den 13 mars.Er så spent!!!
ChellBell - har født! Skrevet 4. mars 2008 #2 Skrevet 4. mars 2008 Bekymringer og stress har en innvirkning på fosteret, på en negativ måte, så prøv å ikke tenke på at ting kan gå galt! Minn deg selv på at i de fleste tilfeller så blir det et velskapt barn som resultat av graviditeten! Som en liten oppmuntring for deg som venter på uke 12: I Pasienthåndboken står det for uke 7: "Hvis et levende foster er til stede ved uke 8, er risikoen for fostertap de neste 20 ukene på 3%. For mødre under 30 år er tallet under 2%." Der er du jo straks! Tenk det og gled deg over det og prøv dytte vekk andre tanker klem
lin76 Skrevet 4. mars 2008 #3 Skrevet 4. mars 2008 Enig i at det er fint om ein klarer å tenka positivt, men heller ikkje unormalt om du syns det er skummelt. Eg gjekk som på nåler fram mot ul i veke 10 - då fekk eg endeleg sjå den litle "peanøtta" som låg der med hjertebank og sprellande armar. Spontanabort skjer oftast fordi det er kromosomfeil eller andre manglar med embryoet som gjer at det ikkje utviklar seg som det skal. Kroppen "forstår" at noko manglar, men ikkje alltid med det same. Derfor KAN det skje at embryoet sluttar å utvikla seg og til slutt dør nokre dagar eller tom. veker før blødninga/SA'en kjem i gong. F.eks KAN det dø i veke 10 og bli blødd ut i veke 12. Men ho over har veldig rett i at det er sjeldan. Det bare verkar så vanleg her, fordi dei som har opplevd ein sa (meg sjølv inkludert) føler behov for å dela det med nokon... For meg var det ein lettelse å lesa at også veke 8 blir rekna som ein slags milepæl, sjølv om han ikkje er så "sikker" som veke 12. Embryo som har klart seg så langt, er allereie gjennom dei mest kritiske fasane. Og ser du hjertebank på ul 13. mars, er du så godt som "i mål" - det sa ul-legen min då eg var hos ho på 10+2. Ønsker deg masse lukke til. Barnet har ikkje vondt av vonde tankar, det er du som blir sliten av dei. Klem, Lin
Bodø80 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Tusen takk for svar Dette hjalp veldig Klæms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå